Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر کل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مر تع و آبخیزداری کشور از تخصیص یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در سال جاری خبرداد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، هوشنگ جزی گفت: با تخصیص این اعتبارات در 605 حوزه آبخیز که عمدتا از سال گذشته کار در آن انجام شده است، پروژه‌هایی در دستور اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری در کاهش فرسایش خاک و نفوذ پذیری آب به درون زمین تاثیر بسزایی دارد.
این مدیر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها همچنین تصریح کرد: امسال بیشترین تمرکز سازمان در حوزه‌هایی است که هم بحرانی است و هم سیل قابل توجهی در آنجا اتفاق افتاده و تمرکز عملیات در آنجا بیشتر خواهد بود تا خسارت کمتری از سیل رخ دهد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه سیل خسارت قابل توجهی به تاسیسات و جاده وارد شده است، بیان کرد: طی 2 سال اخیر با وقوع سیل خسارت قابل توجهی به تاسیسات زیربنایی و جاده وارد شد که در تلاشیم با کمک استانداری و مردم نگاه ویژه تری به این موضوع داشته باشیم.
مدیر کل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک ادامه داد: برای تصویب قانون جامع خاک بحث آیین نامه اجرایی آن  توسط وزارت جهاد کشاورزی در دست اجراست، در تلاشیم بر موضوع خاک تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم.
به گفته وی، با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق کوهستانی در هر هکتار 530 متر مکعب و در مناطق دشتی تا یک هزار میلیارد متر مکعب مدیریت سیلاب داریم.
جزی در پایان تصریح کرد: با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری به تناسب اعتبار می‌توانیم سهم بیشتری را در فرسایش و نفوذ آب به درون زمین داشته باشیم.




کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبخیزداری منابع طبیعی آبخیزداری و آبخوان داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و بارها روی این تصمیم خود پافشاری کرد ولی بعد از حذف از لیگ قهرمانان و ناکامی در فتح لالیگا تغییر عقیده داد و دیشب بعد از نشست با خوان لاپورتا تصمیم گرفت به قراردادش تا پایان ژوئن 2025 پایبند باشد.

امروز ژاوی در نشستی خبری در مورد دلایل تغییر عقیده‌اش توضیح داد: «سعی می کنم مختصر بگویم و دلایل را توضیح دهم. من همیشه سعی می کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام دهم و مهمترین چیز همین است. وقتی با رئیس ملاقات کردم و شرایط را به او توضیح دادم، او به من پیشنهادی عالی داد. اعتماد رئیس، هیئت مدیره و حمایت بازیکنان در تغییر عقیده ام بسیار مهم بود.»

ژاوی ادامه داد: «من و کادرم، ظرفیت انجام کارهای بزرگ را داریم. در ماه ژانویه فکر کردم بهترین تصمیم تغییر مسیر است که روند و پویایی مثبتی به تیم داد. پس از ملاقات با رئیس، به صلاح اعضا و باشگاه فکر کردم و تصمیم گرفتم ادامه دهم. با تمام اشتیاق دنیا به کارم ادامه خواهم داد و بسیار خوشحالم.»

پیام ژاوی به هواداران: «بدیهی است، اعتماد بین ما متقابل بوده است. مثل اعتماد من به لاپورتا، دکو و هیئت مدیره. هواداران نقش بسیار مهمی دارند. آنها ورزشگاه را پر می کنند و تیم تشویق می کنند. در تغییر عقیده ام، هواداران نقش زیادی داشتند. برای آنها این پروژه تمام نشده و ادامه دارد. آنها به من محبت زیادی نشان داده اند. متأسفانه در هفته اخیر اوضاع وفق مرادمان پیش نرفت، اما معتقدم که در آینده موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.»

ژاوی در مورد دلایل ماندنش بیشتر حرف زد: «این یک تصمیم ساده و آسان نبود. من در آن زمان معتقد بودم که بهترین اتفاق برای باشگاه، رفتن من است، اما شرایط تغییر کرده است و اکنون فکر می کنم بهترین اتفاق برای بارسا ادامه دادن من است. این پروژه تمام نشده و من فکر می کنم می تواند برنده باشد اگرچه از ابتدا هم متقاعد شده بودم و حالا هیجان زده هستم. در سه ماه گذشته بازیکنان و کادرفنی باهم صحبت کرده ایم و به همه آنها ایمان دارم. تغییر عقیده عاقلانه است و من مشکلی ندارم. من انرژی و میل زیادی برای کار کردن دارم. می بینم که هواداران نیز خوشحال هستند.. این ترکیبی از چیزهایی بود که باعث شد من این تصمیم را بگیرم، و مهمتر از همه اینکه، اعتماد رئیس و دکو را دارم. اگر فکر می کردم که مربی مناسبی برای بارسا نیستم، می رفتم.»

اطلاع تصمیم به بازیکنان: «بازیکنان از قبل این را می دانستند. این یکی از بهترین تمرینات فصل بود. دلایلم را توضیح دادم و همه متوجه شدند که در باشگاه بین مدیران و کادر فنی اعتماد زیادی وجود دارد.»

شایعه درخواست دستمزد یک سال باقیمانده برای استعفا: «هر کسی این را گفته، برای خدشه وارد کردن به اعتبار من بوده است. لاپورتا و دکو می‌دانستند که اگر بروم یک یورو هم نمی گرفتم. این شایعات برای لطمه زدن به شخصیت من است.»

ژاوی در مورد برنامه ریزی ورزشی برای فصل بعد گفت: «این یک تصمیم گروهی است و اتفاق نظر وجود دارد. من مرد باشگاه هستم و حس خاصی به بارسا دارم. هماهنگی زیادی با دکو و رئیس دارم. ما یک خانواده هستیم. من همیشه به دنبال خیر و صلاح باشگاه هستم. تا جایی که می‌توانیم خودمان را تقویت کنیم.»

ژاوی در مورد احتمال شکست پروژه در فصل بعد و تصمیم دوباره برای استعفا گفت: «در آن لحظه فکر می‌کردم که با اعلام استعفا از همه جنبه‌ها در سطح روانی، جسمی و غیره پیشرفت خواهم کرد. تصمیم فعلی از روی غرور و برای پول نبود. سال آینده اگر اوضاع خراب شود باید با همه این‌ها کنار بیاییم. من وقت داشتم در مورد آن فکر کنم و حالا اینجا هستم تا به برنده شدن ادامه دهم و تلاش می کنم این پروژه همچنان برنده باشد.»

ژاوی در مورد اشتباه بودن تصمیم استعفایش گفت: «این کار درستی بود و چیزی که تیم به آن نیاز داشت. من به خیر و صلاح باشگاه فکر کردم و این کار را از روی خودخواهی انجام ندادم، کاملا برعکس. همین حس را با رئیس در میان گذاشتم. اکنون خلاف آن را احساس می کنم. فکر می‌کنم پروژه تمام نشده و همچنان قدرت ادامه دادن دارم.»

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری