Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم های عزاداری خانگی توسط مداحان خانم و آقا در منازل در رفسنجان ممنوع می باشد، تصریح کرد: پیشنهاد شد که در ایام محرم، مراسم عزاداری به صورت کلیپ های صوتی و تصویری(بدون برپایی موکب) در سطح شهر پخش شود.

"مجید فصیحی هرندی" در تشریح مصوبات چهل و سومین جلسه ستاد واکنش سریع مقابله با ویروس کرونا شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در این جلسه مقرر گردید هیات های مذهبی که قصد برگزاری مراسم عزاداری ویژه محرم و صفر را دارند درخواست خود را با برنامه زمانبندی جهت اجرای نظارت و دریافت تاییدیه به اداره تبلیغات تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رفسنجان ادامه داد: توزیع هرگونه مواد غذایی و نذورات توسط هیاتها و اماکن مذهبی و همچنین برپایی هرگونه موکب و ایستگاه  جهت عزاداری ممنوع است.

وی افزود: نصب هرگونه تبلیغات در سطح شهر، صرفا پس از دریافت مجوز و تاییدیه از معاونت بهداشتی و ستاد کرونا امکانپذیر می باشد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم های عزاداری خانگی توسط مداحان خانم و آقا در منازل در رفسنجان ممنوع می باشد، تصریح کرد: پیشنهاد شد که در ایام محرم، مراسم عزاداری به صورت کلیپ های صوتی و تصویری(بدون برپایی موکب و ایستگاه) در سطح شهر پخش شود.

فصیحی هرندی عنوان کرد: پیشنهاد شد جلسه ای با حضور هیات مذهبی متقاضی برگزاری مراسم عزاداری محرم، با نهادهای مربوطه جهت هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری مراسمات بر اساس پروتکل های بهداشتی توسط فرمانداری برگزار شود.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: با درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت پخش مراسم عزاداری از طریق تلویزیون های بزرگ شهری در محوطه پارکینگ شهرداری بر اساس ضوابط اعلامی و با رعایت پروتکلها مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم عزاداری رفسنجان شهرستان رفسنجان برگزاری مراسم مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان

حسین رضایی گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در شهر رفسنجان، احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد. 

 وی افزود: ضمن اینکه ستاد بحران، آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد به مردم هشدار می‌دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

فرماندار رفسنجان در خصوص پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارندگی‌های رگباری و شدید در شمال استان کرمان و رفسنجان بیان داشت: باتوجه به بارندگی شدید در شهر رفسنجان و احتمال آبگرفتگی معابر اصلی شهر و کوچه‌های کم تراز و اماکن پایین‌تر از سطح اصلی معابر، به همه اهالی شهر رفسنجان اعلام می‌ کنیم، ضمن آمادگی لازم و خودداری از تردد غیرضرور در معابر در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید