Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با رییس سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت که این فراکسیون جلساتی برای بررسی نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکیل خواهد کرد.

قدس آنلاین: علی رضایی با اشاره به جلسه هیات ریسه فراکسیون ورزش گفت که طبق برنامه ریزی صورت گرفته اولین جلسه فراکسیون ورزش با حضور رئیس و معاونان سازمان صدا و سیما برای بررسی موضوعاتی همچون پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی هیات رییسه فراکسیون ورزش تصمیم گرفت که درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود کرده تا در زمینه درآمدها و هزینه‌کردهای آن ها بررسی هایی صورت گیرد. همچنین موضوع ساماندهی بیمه ورزشکاران نیز در دستور کار قرار گرفت که در این رابطه نیز جلسه ای با حضور مسوولان مربوطه برگزار می شود.

رضایی همچنین گفت که هیات رییسه فراکسیون ورزش بر لزوم اتخاذ تمهیداتی جهت جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران و نخبگان ورزشی تاکید دارد و جلساتی در این رابطه تشکیل می دهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فراکسیون ورزش مجلس واگذاری استقلال و پرسپولیس فراکسیون ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است