Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:48:11 GMT

ایران اطلاعاتی از واکسن کرونای روسیه ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۳۳۸

ایران اطلاعاتی از واکسن کرونای روسیه ندارد

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت بهداشت درباره واکسن کرونای روسی، گفت: اگر واکسن کرونای روسیه یا هر واکسن دیگری در سطح جهان موثر باشد و به تایید سازمان جهانی بهداشت نیز برسد، می‌توانیم موضوع را ارزیابی کنیم.

دکتر سیما سادات لاری درباره آخرین اطلاعات از واکسن کرونای روسی، گفت: در حال حاضر اطلاعاتی در زمینه واکسن کرونا ساخت روسیه در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرده که اطلاعات کاملی در این زمینه ندارد و فعلا نمی‌تواند این موضوع را ارزیابی کند.

وی افزود: به هر حال اگر این واکسن یا هر واکسن دیگری در سطح جهان موثر باشد و به تایید سازمان جهانی بهداشت نیز برسد، می‌توانیم موضوع را ارزیابی کنیم.

لاری گفت: دانشمندان و محققان کشورمان نیز در حال تحقیق در زمینه واکسن کرونا هستند و امیدواریم تلاش‌ها در این زمینه اثربخش باشد.

 

اخبار مرتبط 20 کشور مشتری واکسن روسی برای کرونا شدند ویدئو/ آغاز تولید نخستین واکسن کرونای جهان سازمان جهانی بهداشت به ثبت واکسن کرونای روسی واکنش نشان داد واکنشی از سازمان بهداشت جهانی نسبت به واکسن کرونای روسی رئیس جمهور فیلیپین: واکسن ضد کرونای روسیه را اول روی من آزمایش کنید کاهش قیمت شدید طلا در بازار جهانی بعد از خبر کشف واکسن کرونا اولین تصویر از واکسن کرونای روسی پوتین، ثبت رسمی واکسن کرونا را اعلام کرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا واکسن کرونا سیما سادات لاری واکسن کرونا ساخت روسیه واکسن کرونای روسیه واکسن کرونا روسی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان جهانی بهداشت واکسن کرونای روسی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان ها در نوار غزه هشدار داد.

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنج شنبه اعلام کرد که از ۳۶ بیمارستان در نوار غزه، تنها ۱۰ بیمارستان در این باریکه به طور جزئی کار می کنند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه به سختی می تواند دوام بیاورد.

آدهانوم افزود: ما خواستار توقف فوری حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها در غزه و حفاظت از کارکنان، بیماران و غیرنظامیان هستیم.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی پیشتر هم تاکید کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله به بیمارستان امل در خان یونس و بازداشت کارکنان و بیماران این بیمارستان و خسارات وارده به آن به شدت نگران کننده است.

وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت فوری از بیماران و کارکنان بیمارستان امل هستیم. باید در نوار غزه آتش بس اعلام شود.

کد خبر 6064330

دیگر خبرها

  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود