Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:07:00 GMT

جاسک، میناب، رودان، قشم و پارسیان در وضعیت قرمز کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۴۵۰

جاسک، میناب، رودان، قشم و پارسیان در وضعیت قرمز کرونا

ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان‌های جاسک، میناب، رودان، قشم و پارسیان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۲۳ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۶۱۸ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: اکنون ۲۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه اکنون شهرستان‌های جاسک، میناب، رودان، قشم و پارسیان در وضعیت قرمز کرونا هستند، اظهار کرد: شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بستک، حاجی آباد و بندرخمیر در وضعیت نارنجی و زرد و هرمز، سیریک، بشاگرد و بوموسی در وضعیت سفید هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات لاک‌پشت در معرض انقراض از شن‌های ساحلی میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست هرمزگان، مریم احسان‌پور با اشاره به نجات لاک‌پشت در معرض انقراض از شن‌های ساحلی میناب افزود: این لاک پشت ۱۲۶ کیلوگرم وزن، یک متر طول و ۹۲ سانتی‌متر عرض داشت.

بر اساس تقسیم بندی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) لاک پشت پوزه عقابی در فهرست جانداران به شدت در معرض انقراض قرار دارد.

پنج گونه از هشت گونه لاک پشت دریایی موجود در جهان در آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان زندگی می‌کنند که در این بین ۲ گونه لاک پشت پوزه عقابی و سبز بیشترین فراوانی را در هرمزگان دارند.

کد خبر 6084293

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • نجات لاک‌پشت در معرض انقراض از شن‌های ساحلی میناب
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک