Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وحید مرادی در حالی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون منصوب شد که وی تخصص و سابقه‌ای در والیبال ندارد. تاریخ انتشار: 10:30 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۳۵۶

خبرگزاری میزان - از زمانی که محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد انتصاب‌هایی توسط وی انجام گرفت که انتقاد برخی از اهالی والیبال را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوان مثال وحید مرادی به عنوان مشاور امور اجرایی رئیس فدراسیون والیبال منصوب شد. وظابف مشاور در هر حوزه‌ای کاملا مشخص است؛ یک مشاور وظیفه دارد نظرات خود را در خصوص مسائلی که به واسطه آن منصوب شده به اطلاع رئیس مجموعه برساند و البته هیچ اختیار اجرایی هم ندارد؛ اما به نظر می‌رسد مرادی در فدراسیون والیبال تنها یک مشاور نیست و نقش زیادی در تصمیماتی که در این فدراسیون گرفته می‌شود دارد.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگویی که چندی پیش با خبرگزاری میزان داشت، عنوان کرد که افراد غیروالیبالی که در فدراسیون والیبال منصوب شده‌اند در مسائل فنی دخالت نمی‌کنند؛ اما بر خلاف صحبت‌های داورزنی این موضوع برای مرادی و حتی شاددل که به عنوان مشاور امور بانوان منصوب شده است صدق نمی‌کند.

در جلسه‌ هم‌اندیشی کارشناسان والیبال که چندی پیش برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار شد، وحید مرادی هم حضور داشت. اینکه حضور وی در این جلسه به چه دلیلی بود مشخص نیست اما نکته جالب‌تر اینکه مرادی شاخصه‌های سرمربی آینده تیم ملی والیبال را برای حضار که همگی جزو استخان خرد کرده‌های والیبال ایران هستند می‌شمرد.

در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال هم مرادی نقش برگزار کننده اصلی مراسم را داشت. وی در این جلسه با برخی مربیان لیگ برتری هم بحث‌هایی انجام داد. اینکه یک مشاور غیروالیبالی در خصوص لیگ برتر والیبال اینگونه تصمیم‌گیری می‌کند به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و باید حق داد به منتقدانی که بارها در خصوص جایگاه مرادی و سایر افراد غیروالیبالی که در فدراسیون والیبال حضور دارند و در خصوص مسائل مختلف نظر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: تقوی: تیم‌های لیگ برتر والیبال مکلف به تعیین وضعیت بدهی‌ هستند نه تسویه فوری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال وحید مرادی فدراسیون والیبال منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران