Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت شکایت ایران از رژیم آمریکا پیرو تعرض به هواپیمای مسافربری ماهان، گفت: از طریق وزارت امور خارجه طرح شکایت علیه آمریکا در مجامع بین المللی انجام گرفته و به جد پیگیریم وزارتخانه این موضوع را تحت تعقیب قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور، با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری «تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران»، گفت: تاکنون از طریق وزارت امور خارجه طرح شکایت علیه آمریکا در مجامع بین الملل انجام گرفته چرا که این اقدام آمریکا، کاملاً خلاف مقررات حمل ونقل هوایی و ایکائو است.
وی تأکید کرد: وزارت امور خارجه به جد پیگیر این شکایت است.


رییس «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس» اظهار داشت: این کمیسیون از دستگاه قضایی درخواست دارد مساعدت قضایی نسبت به وزارت امور خارجه داشته و همچنین به طور مستقل در این زمینه طرح شکایتی را مدنظر قرار دهد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: پیگیر این هستیم تا وزارت امور خارجه با جدیت تهدید جنگنده‌های آمریکایی را تعقیب کند.
وی با اشاره به جلسات کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در این زمینه هم کمیته «حقوق بشر» و هم «کمیته امنیت»، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند.


وی تأکید کرد: پیگیری شکایات بین المللی از سوی دستگاه‌های اجرایی، پیرو تهدید جنگنده‌های آمریکایی مورد مطالبه ما بوده و این مسئله را دنبال خواهیم کرد.
رییس کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» تأکید کرد: هفته آینده گزارش نهایی کمیته امنیت و کمیته حقوق بشر در این کمیسیون مطرح خواهد شد تا ما به صورت مکتوب هم خواسته‌های کمیسیون و مجلس را از دستگاه‌های مربوطه دنبال کنیم.
 

میزان

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ذوالنور شکایت آمریکا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد