Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@18:00:53 GMT

جشن عید غدیر با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد 

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۶۹۶

جشن عید غدیر با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد 

مختار امیری گفت: با همت بچه مسجدی های کانون با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، جشن عید غدیر در روستا برگزار شد.

«مختار امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در خصوص ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری علقمه در عید غدیر، گفت: با همت بچه مسجدی های کانون با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، جشن عید غدیر در روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه روستای عباس آباد قلعه گنج افزود: یکی از برنامه های این جشن توزیع بسته های فرهنگی شامل بروشور خطبه غدیریه بود که با همکاری موسسه رحمت این بسته ها تهیه و توزیع شد و در پایان جشن نیز از محتوای این بروشورها، مسابقه برگزار شد.

وی بیان کرد: اجرای نمایش کودکانه یکی دیگر از برنامه های این جشن بود که با مشارکت چند تن از کودکان و به منظور آشنایی آنها با شخصیت حضرت علی علیه السلام و جایگاه ولایت اجرا شد.

امیری ابراز کرد: در جشن عید غدیر ویژه برنامه مولودی خوانی و سرود اجرا شده و آسمان روستا نیز در شب عید غدیر نورافشانی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه روستای عباس آباد قلعه گنج اضافه کرد: راه اندازی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های جانبی این جشن بود که در این ایستگاه کیک و شکلاتی بسته بندی شده در بین مردم توزیع شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این چند روز قبل از آغاز دهه ولایت و امامت اقدام به انتشار مطالب و عکس نوشته هایی با مضمون غدیر و اهمیت بزرگداشت این روز در گروه های مجازی کردیم.

وی اظهار کرد: علی رغم این که در روستا به دلیل عدم دسترسی به زیر ساخت های اینترنتی، با مشکل اینترنت مواجه هستیم اما با همکاری بچه مسجدی های کانون تمام تلاش خود را به کار بردیم تا از طریق فضای مجازی به تبلیغ و احیای غدیر و همچنین تبیین جایگاه ولایت و امامت بپردازیم.

امیری در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در آستانه عید غدیر، آذین بندی مسجد و محله بود که این برنامه نیز با مشارکت اعضای کانون انجام شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن عید غدیر عید غدیر دهه ولایت و امامت غدیر جشن عید غدیر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین