Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@07:03:16 GMT

ترامپ: مشکل ما دموکرات‌ها هستند؛ نه ایران!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۷۲۶

ترامپ: مشکل ما دموکرات‌ها هستند؛ نه ایران!

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات ۲۰۲۰ در سخنانی گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما دموکرات‌ها هستند؛ نه چین، روسیه و ایران. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از آن‌پی‌آر (رادیو ملی دولتی آمریکا)، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای کسب آرای بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ در این کشور ضمن انتقاد مجدد از حمایت رقبای دموکرات از برگزاری انتخابات به صورت پُستی، گفت: «نانسی پلوسی» (رئیس مجلس نمایندگان) و «چاک شومر» (رهبر اقلیت دموکرات در سنای این کشور) مردم آمریکا را به گروگان گرفته اند؛ برنامه‌ای که کشور آن را نمی‌خواهد و قبول نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه افزود: برگزاری انتخابات به صورت پُستی به بزرگ‌ترین تقلب در تاریخ انتخابات آمریکا تبدیل خواهد شد.

«دونالد ترامپ» در این سخنرانی ادامه داد: زمانی که درباره روسیه، چین و ایران صحبت می‌کنید، بزرگ‌ترین مشکل به خود دموکرات‌ها برمی‌گردد نه چین، روسیه و ایران.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ دموکرات چین و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند

به گزارش خبرآنلاین اظهارات «آندژی دودا» رئیس‌جمهور لهستان یک روز پس از تصویب بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری مجلس نمایندگان آمریکا که شامل ۶۰ میلیارد دلار کمک جدید به اوکراین است، مطرح شد.

پیش‌بینی می‌شود لایحه مرتبط با این بسته کمکی سه‌شنبه به تصویب مجلس سنا برسد و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که به سرعت برای انتقال سلاح و مهمات به کی‌یف اقدام خواهد کرد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین هشدار می‌دهد که کشورش بدون کمک ممکن است در جنگ شکست بخورد.

به نقل از ایسنا آندژی دودا در برنامه «ساندی مورنینگ فیوچرز» کانال فاکس‌نیوز گفت: «این امپریالیسم سیری‌ناپذیر روسیه است. اطمینان از اینکه اوکراینی‌ها می‌توانند از خود دفاع کنند، حتمی و ضروری است.»

ادعاهای رئیس کشور لهستان در شرایطی بیان شد که بارها کرملین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته‌اند که قصدی علیه ناتو ندارند. رئیس‌جمهور روسیه با هشدار به حامیان کی‌یف، تاکید کرده که مسکو به‌دنبال تقابل با دست‌نشانده‌های آمریکا در شرق اروپا نیست. او اظهار کرد چندین مقام غربی با این ادعا که مسکو در صورت شکست دادن کی‌یف در میدان جنگ متوقف نخواهد شد، تلاش کرده‌اند تا حمایت متحدان خود را نسبت به افزایش کمک‌ها به اوکراین جلب کنند.

ناتو در حال حاضر هزینه‌های نظامی را برای اعضای خود، ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی تعیین کرده است، اما آندژی دودا گفت که مجموع آن باید به ۳ درصد افزایش یابد. او اذعان کرد که تسلیح مجدد نظامی در سراسر اروپا، خاطرات جنگ سرد را برای برخی از مردم تداعی می‌کند.

رئیس‌جمهور لهستان مدعی شد: «راه دیگری وجود ندارد. هزینه‌های دفاعی باید در حال حاضر افزایش یابد. درست همانطور که در دوران جنگ سرد بود، این راهی برای حفظ صلح در اروپا و راهی برای متوقف کردن امپریالیسم روسیه است.»

دودا گفت لهستان بیش از ۴ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف امور نظامی می‌کند و بیشتر آن صرف خرید تسلیحات ساخت آمریکا مانند سامانه موشکی پاتریوت می‌شود. خلبانان نیروی هوایی لهستان در ایالات متحده هستند و در حال یادگیری نحوه پرواز با جت‌های جنگنده اف-۳۵ لایتنینگ ۲ (F-۳۵ Lightning II) هستند که به تازگی خریداری کرده‌اند. او گفت: «ما واقعا از آن خوشحالیم.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898177

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ