Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور ۱۵ آذر سال گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ارزیابی سازمان مدیریت بحران کشور استان‌های همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و یزد با توجه به بهترین عملکرد در برگزاری مانور حائز رتبه ممتاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: همچنین در این ارزیابی استان‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به دلیل ارتقای چشمگیر سطح کیفی برگزاری نسبت به سال‌های گذشته حائز رتبه عالی و استان‌های بوشهر، فارس، آذبایجان غربی، اصفهان، البرز ، خراسان جنوبی، مرکزی و گیلان به امتیاز نمونه دست یافتند.

وی گفت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز با توجه به کسب این امتیاز، از همکاری و اقدامات تمامی مدیران و دست اندرکاران در برنامه ریزی و برگزاری مانور قدردانی کرده و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ها برای آموزش و ارتقای سطح آگاهی جامعه به ویزه دانش آموزان در مقابله با زلزله شده است.

میرزایی ضمن قدردانی از حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در برگزاری مطلوب عملیات این مانور، اظهار امیدواری کرد:در ادامه نیز شاهد تداوم این همکاری‌های مثبت برای ارتقای سطح آگاهی جامعه در برابر حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله باشیم.

برچسب‌ها استان قزوین امداد و نجات زلزله سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین امداد و نجات زلزله سازمان امداد و نجات هلال احمر استان قزوین امداد و نجات زلزله سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی صفری، در حاشیه برگزاری جشنواره گردشگری، فرهنگی و ورزشی دریاچه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های گردشگری ارومیه و استان بوده که این روز‌ها میزبان مسافران زیادی از سطح کشور است و هدف برگزاری این جشنوارهجذب گردشگر و معرفی هر چه بیشتر دریاچه ارومیه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این اداره‌کل در راستای معرفی آذربایجان غربی و دریاچه ارومیه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سواحل دریاچه چند پروژه عمرانی را در اولویت قرار داده است.

او گفت: راه‌اندازی غرفه غذای سنتی با مشارکت واحد‌های بوم‌گردی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای مراسم آئینی و مسابقه از جمله برنامه‌های این جشنواره بودند.

دیگر خبرها

  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • برگزاری جشن هفته هنر انقلاب در قزوین
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲
  • ابزار جدید «تایچی» معرفی شد/ ارتقای تصویربرداری پزشکی با هوش مصنوعی
  • معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری
  • قاریان و دعاخوانان برگزیده سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • فراخوان دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان منتشر شد
  • طرح ارتقای کیفی مزارع گندم آبی در استان قزوین اجرا می‌شود
  • معرفی گسل‌های لرزه‌خیز استان مازندران/زمین‌لغزش، مخاطره ثانویه زلزله‌های گسل شمال البرز