Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:02:49 GMT

ترجمە کردی کتاب «مثل ماه شب چهاردە» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۷۶۶

ترجمە کردی کتاب «مثل ماه شب چهاردە» منتشر شد

کتاب «مثل ماه شب چهاردە» اثر هوشنگ مرادی کرمانی با ترجمه کردی آرش مهربان، نویسندە و مترجم حوزه کودک و نوجوان، راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آرش مهربان؛ نویسنده و مترجم جوان کُرد، کتاب «مثل ماه شب چهاردە» اثر هوشنگ مرادی کرمانی؛ نویسندە نام‌آشنای ادبیات کودک و نوجوان را به زبان کُردی ترجمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب به‌تازگی از سوی انتشارات مادیار در یک هزار جلد چاپ و منتشر شده است.

کتاب «مثل ماه شب چهارده» ماجرای معلم کاریکاتوریست است که فصل تابستان در فرهنگسرای محله قدیمی یک شهر حضور یافته و قصد دارد، تکنیک کاریکاتور را به دانش‌آموزان آموزش دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترجمه هوشنگ مرادی کرمانی زبان کردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند

ایسنا/کرمان دو نوجوان کرمانی با هدیه عیدی ۲۵۰ میلیون ریالی خود به ستاد دیه، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

این نوجوانان نیکوکار که تمایلی به انتشار نام و چهره‌شان نداشتند، درباره این اقدام خیر و خداپسندانه گفتند: در آغاز سال نو و بهار طبیعت و همچنین بهار قرآن تبلیغات ستاد مردمی دیه کرمان را در سطح شهر مشاهده کردیم و با تحقیق و بررسی متوجه شدیم تعدادی از هموطنان و همشهریان به دلیل عدم آگاهی از قوانین موجود جامعه بصورت ناخواسته وارد  زندان  شده‌اند که می‌توان با مبالغی زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

آنها بیان کردند: تصمیم گرفتیم تمامی عیدی‌هایی که از بزرگترهای فامیل در ایام نوروز گرفتیم، به این امر خیر اختصاص دهیم تا در آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن که دلها به هم نزدیکتر است یک سرپرست خانواده به آغوش گرم خانواده‌اش برگردد.

با مبلغ اهدایی این نوجوانان و مشارکت ستاد دیه استان تعداد دو مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان آزاد شدند.

مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد دیه ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ واریز نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • (ویدیو) وقتی مسعود فراستی را با هوشنگ ابتهاج اشتباه می‌گیرند!
  • «خواجوی کرمانی» در شیراز؛ آشنا و غریب
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • دردناک ترین شعر فارسی این دو بیت است ؛ هوشنگ ابتهاج می گوید (فیلم)