Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع بیماری‌های حاد تنفسی و بیماری کرونا زمان و نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهرکرد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به شیوع بیماری‌های حاد تنفسی و بیماری کرونا، به منظور کنترل و پیشگیری این بیماری‌ها در زمان و نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهرکرد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دانشجویانی مجاز به ورود به خوابگاه هستند که واجد مجوز از حوزه معاونت آموزشی دانشکده یا دانشگاه باشند.

دانشجویان واجد مجوز برای اسکان در سرا‌های دانشجویی باید گواهی سلامت خود را از مراکز معتبر بهداشتی محل سکونت خود تهیه و به تایید پزشک درمانگاه دانشگاه برسانند. همچنین دانشجویان ملزم به ثبت نام در سامانه ir.gov.salamat هستند.
ساکنین هر خوابگاه مجاز به تردد به دیگر اتاقها، نشست‌های دوستانه و اسکان در نمازخانه و سالن‌های مطالعه نیستند.

رعایت بهداشت و حفاظت فردی و محیطی توسط تمامی دانشجویان الزامی است. حضور دانشجویان دارای عالم بیماری تنفسی در دانشگاه اکیدا ممنوع است. تهیه تمام اقلام اسکان اعم از تشک، بالش و ... و هچنین موارد بهداشتی شخصی بر عهده دانشجو خواهد بود.
امکان پذیرش و حضور مهمان تحت هیچ شرایطی در خوابگاه وجود نداشته و اکیدا ممنوع است ۹در صورت رخداد شرایط اضطراری در دانشگاه و تشخیص دانشگاه در تعطیلی و قرنطینه خوابگاهها، تمام ساکنین ملزم به تخلیه یا جابه جایی سریع اتاق و خوابگاه هستند.
اماکن عمومی خوابگاه‌ها اعم از نمازخانه، سالن تلویزیون، سالن‌های مطالعه و ورزشی بسته بوده و امکان استفاده از آن ممکن نیست.

از آنجایی که به هر دانشجو واجد مجوز یک اتاق برای اسکان تحویل داده میشود، اجاره بهای بر اساس تعرفه-‌های تابستان و به فرم اتاق تک نفره محاسبه می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهرکرد صندوق رفاه دانشجویان حضور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد
  • اسکان ۳ هزار و ۱۱۱ مسافر نوروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات مدارس استان مرکزی به مسافران نوروزی