Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان دبیر هیئت فوتبال هرمزگان گفت: در خصوص عدم تیمداری فوتبال بانوان و فوتبال آقایان منطقه انرژی بر پارسیان نامه ای به دستمان نرسیده است.

اصغر معماری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص صحبت‌های رئیس هیئت‌مدیره منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان، افزود: سخنان شاهرخی در خصوص مشکلات مالیاتی در زمینه تیمداری ورزشی این منطقه اقتصادی را خواندم اما تاکنون نامه‌ای مبنی بر عدم تیمداری این مجموعه در رشته فوتسال بانوان و فوتبال آقایان به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم در خصوص مشکل اخیر این مجموعه رایزنی و همکاری لازم را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: تاکنون از سوی مدیران این مجموعه درخواستی یا نامه‌ای به هیئت فوتبال استان هرمزگان ارسال نشده است.

دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در خصوص وضعیت تیم فوتسال آیندگان بندرعباس در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور، عنوان کرد: به دلیل شیوع کرونا تاکنون پس از گذشت ماه‌ها این مسابقات برگزار نشده است و قرار است به‌زودی تاریخ جدید آن اعلام شود.

وی ادامه داد: در همین زمینه با موافقت مدیران باشگاه آیندگان درخواست میزبانی این مسابقات به دلیل مجتمع برگزار شدنش، به فدراسیون فوتبال ارسال‌شده است و امیدواریم با این درخواست میزبانی موافقت شود.

معماری در خصوص عملکرد هیئت فوتبال هرمزگان بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش داوری و مربیگری ۲۵ کلاس در استان در طول چهار سال، افزایش مدرسین داوری از یک نفر به دو نفر سید یوسف قادری و عبدالمجید معماری، داشتن دو نفر مدرس آمادگی جسمانی علیرضا صفا و لوئیزا بصیریان، داشتن مدرس فوتسال دو نفر آقا دو نفر خانم محمد نورمهیا، حسن معماری و خانم‌ها لیلا اقبالی و فاطمه معماری، مدرس فوتبال دو نفر و کمک مدرس دو نفر عارف دریس و نادر غله بانی، ساماندهی لیگ‌های برتر، دسته یکم، دسته دوم، زیرگروه و رده‌های سنی، ثبت هیئت فوتبال در اداره ثبت و اسناد و دریافت شناسه ملی، برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی استان به‌صورت لیگ برای اولین بار که دو دوره آن انجام و امسال سومین دوره برگزار می‌شود، حضور هشت تیم فوتبال ساحلی در کشور، شرکت دو تیم فوتسال آقایان در مسابقات لیگ کشور و حضور بیشترین تیم‌های پایه در فوتسال کشور، حضور بیش از ۱۵ بازیکن آقای و خانم استان در لیگ‌های مختلف کشوری به‌جز رده‌های پایه از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیئت فوتبال نامه ای دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال که طی ادوار طولانی با اتکا به بازیکنان توانمند خودش توانست مقام‌های مختلفی را کسب کند، باز هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

اوایل فروردین امسال، حامی مالی این تیم از تیم داری در لیگ برتر انصراف داد و اعلام کرد برنامه‌ای برای ادامه همکاری با نماینده قم را ندارد.

انصراف حامی مالی باعث شد تا در کمتر از ۳ ماه مانده به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، این تیم نتواند قرارداد بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی خود را تمدید کند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در خصوص مشکلات این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هنوز هیچ جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده و با توجه به شور و هیجان و استقبال بالای علاقمندان به فوتسال در قم، رفع مشکلات این تیم رو در دستور کار قرار مید‌هیم.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ۲۲ تیر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • اعلام آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • میکروالکترونیک چیست؟
  • تبلیغات رژیم صهیونیستی در خصوص گندآهنین نقش بر آب شد
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر