Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:12:46 GMT

شگفتی‌ساز یا منضبط؟ جدال جذاب سیمئونه و ناگلزمان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۰۰۲

شگفتی‌ساز یا منضبط؟ جدال جذاب سیمئونه و ناگلزمان

لایپزیش امشب در سخت‌ترین شرایط ممکن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو می‌رود ولی این تیم آلمانی به شگفتی سازی در شرایط سخت عادت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش امشب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون در سخت‌ترین شرایط ممکن به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. لایپزیشی ها در حالی در اولین بازی تاریخ خود در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف دیگو سیمئونه و شاگردانش می‌روند که مهاجم اول خود تیمو ورنر را در اختیار ندارند و هفت هفته است در هیچ مسابقه رسمی ای بازی نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی این تیم به شگفتی سازی در شرایط سخت عادت دارد.

 

 

برای تیمی که در همین ماه‌های اخیر یازدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت شگفتی سازی تبدیل به روندی عادی شده. با همه این اوصاف چالش امشب مقابل دیگو سیمئونه و تیم سرسختش برای ناگلزمان و شاگردان او چالشی بسیار دشوار است. لایپزیش اولین بار است که در مرحله حذفی چمپیونزلیگ به میدان می‌رود و برای اولین بار در تاریخ خود مقابل تیمی اسپانیایی می‌ایستد.

 

 

این اولین بازی‌ای است که ناگلزمان مهاجم اول گلزن خود تیمو ورنر را در اختیار ندارد. شاگردان او همچنین بعد از هفت هفته برای اولین بار در یک بازی رسمی به میدان می‌روند. با اینکه لایپزیش تنها یک دهه پیش در لیگ دسته پنج آلمان بازی می‌کرد ولی عبور آنها از تاتنهام در مرحله یک هشتم نشان داد این تیم از حریفانش ترسی ندارد.

 

بدون شک مهمترین چالش امشب برای ناگلزمان و شاگردانش پر کردن جای خالی تیمو ورنر خواهد بود. تیمو ورنر پیش از انتقال 53 میلیون پوندی به چلسی در فصلی که گذشت برای این تیم 34 گل زده و 13 پاس گل داده بود.

 

 

در آن سوی میدان اتلتیکو با اعتماد به نفس کامل قدم به میدان خواهد گذاشت. اتلتیکو بعد از سال‌ها کار کردن زیر نظر دیگو سیمئونه حالا برای خود صاحب سبکی مشخص شده‌، سبکی که به شدت بالا در درگیریها، پرس سنگین و نظم و انضباط تیمی شناخته می‌شود. از زمان آخرین بازی رسمی لایپزش در لیگ آلمان اتلتیکو هفت بازی انجام داده و در هیچ کدام از آنها شکست نخورده.

 

شرایط دو تیم بدون تردید نوید یک بازی پرهیجان را می‌دهد. باید دید آیا سیمئونه باتجربه و شاگردان با انضباطش موفق می شوند شگفتی ساز این فصل اروپا را از پیش رو بردارند یا ناگلزمان و جوانانش یک شگفتی دیگر به کارنامه خود اضافه خواهند کرد؟

آر بی لایپزیش اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری برای جنگ بزرگ والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر ایران و در بازی سوم از مرحله نیمه نهایی، فردا شب تیم های شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقه برای محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد یک فینال تمام عیار خواهد بود. او که تا کنون در هر فینالی که حضور داشته قهرمان شده، حالا برای رسیدن به این مرحله حتما در بازی فردا شب مقابل شهرداری ارومیه پیروز شود.

محمدرضا تندروان که سابقه قهرمانی با تیم های شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان و بانک سرمایه را در کارنامه خود دارد، در نیمه نهایی به سد محکم شهرداری ارومیه برخورد کرده است و حالا باید دید این بار در جدال با عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری ارومیه که زمانی شاگرد او بود چه خواهد کرد.

دو تیم در این فصل چهار بار به مصاف یکدیگر رفته اند و هر کدام دو بار پیروز شده اند. در کل جدال های دو تیم در تاریخ لیگ برتر والیبال نیز هر کدام شش برد کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • لحظه‌شماری برای جنگ بزرگ والیبال ایران
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • خفن ترین جاساز دنیا (فیلم)