Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدحسین ترابی مدیر توزیع برق دامغان گفت: طرح‌های عمرانی امسال شرکت توزیع برق شهرستان دامغان در راستای توسعه شبکه و تاسیسات توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال اجرا شد.

او افزود: برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید، یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط زمینی و هوایی از آغاز امسال تاکنون احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ متر کابل خودنگهدار با هدف پایداری خطوط برق رسانی و کاهش تلفات انرژی الکتریکی، تقویت شبکه و تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار در خیابان سراوری جنوبی دامغان و نصب ۲۲ دستگاه تابلوی هوشمند قابل قطع از راه دور برای تعدادی از مشترکان کشاورزی، از جمله فعالیت‌های به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان اضافه کرد: هشت ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۴۸۵ کیلوولت آمپر به منظور تغذیه برق مشترکان جدید نصب شد.

او  ظرفیت پست‌های توزیع برق این شهرستان را ۱۹۰ مگاوات برآورد کرد و گفت: طرح بهینه سازی یک هزار و ۳۰۰ متر شبکه توزیع برق و راه اندازی ۴۰ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی فهام از دیگر فعالیت‌های اجرایی امسال در شهرستان است.

ترابی افزود: به منظور مشارکت مشترکان شهرستان در برنامه کاهش مصرف در زمان اوج بار تابستان، با ۱۱ مشترک صنعتی، ۱۰ مشترک اداری، پنج ایستگاه سی‌ان‌جی و ۱۳۵مشترک کشاورزی تفاهم نامه منعقد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان، به برنامه‌های آینده اشاره کرد و گفت: احداث شبکه ۲۰ کیلوولت با ترانس ۲۰۰ کیلوولت آمپر در مسکن مهـر جهـت تامین برق بلوک‌های تهـران قومس و تکمیل طرح توسعه شبکه فشار متوسط هـوایی جاده بشـم، به عـنوان برنـامه‌های پیش بینی شده  تا پایان شهریورماه امسال است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق خطوط برق رسانی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در تشریح خبر گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان در شهرستان اردل جهت تامین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر های جدید برق رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی وبهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر های اختصاصی فاز ۱ و ۲ معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت وبهینه سازی فیدر شماره ۴ فارسان جهت برق رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح ها می باشد.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ های آب کشاورزی، مجتمع های گلخانه ای ودامداری، اشتغال زایی و... می باشد.

مجید فرهزاد خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898912

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام