Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:35:17 GMT

جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه‌تمام

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۰۴۱

جوانان سلطانیه در انتظار افتتاح استخر نیمه‌تمام

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان شهرستان سلطانیه است، تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب صبح امروز (۲۳ مردادماه) در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف مصوبه شورای اسلامی شهر سلطانیه مبنی بر واگذاری یک قطعه زمین برای تکمیل مصلای نماز جمعه، اظهار کرد: این موضوع مصوبه شورای اسلامی سلطانیه در مهرماه سال گذشته است که از سوی فرمانداری به هیئت حل اختلاف استان زنجان ارسال شده ولی تاکنون با گذشت ۱۱ ماه نتیجه نهایی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود واحدهای تولیدی خوب در این شهرستان، یادآور شد: تاکید در جذب نیرو برای شرکت‌های فعال در سلطانیه باید با اولویت جوانان بیکار سلطانیه باشد.

حسینی‌نسب، وجود پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از دغدغه‌های شهرستان سلطانیه بر شمرد و افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های ناتمام خصوصا استخر که چند سال است تکمیل نشده و از مطالبات جوانان سلطانیه است.

این مسئول برای چندمین بار به موضوع یادمان شهدای سلطانیه نیز اشاره کرد و گفت: با گذشت یک سال و نیم از وعده استاندار زنجان مبنی به مساعدت ۱۰۰ میلیون تومانی برای احداث یادمان شهدای گمنام، هنوز این مبلغ اختصاص نیافته است.

وی گریزی نیز به پروژه تعریض جاده زنجان - سلطانیه زد و افزود: پل قبلی و تازه احداث واقع در روستای قره‌بلاغ باید هم‌سطح شده تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

امام‌جمعه سلطانیه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر نمازهای جمعه، خاطرنشان کرد: در صورت تداوم روند فعلی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سلطانیه، خدابنده، ماه‌نشان و ایجرود اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه

(تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • (تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه