Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:31:13 GMT

جشنواره‌ها فرصتی برای محک توانمندی هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۲۷۲

جشنواره‌ها فرصتی برای محک توانمندی هنرمندان

ایسنا/زنجان رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان گفت: در جشنواره‌ها گفتمانی میان هنرمندان شکل می‌گیرد.

ابوالفضل نظری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی، اظهار کرد: هنرمندان گروه هنرهای تجسمی تا ۲۶ مرداد برای ثبت‌نام در این جشنواره مهلت دارند.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال این جشنواره به‌صورت آنلاین برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله یک جشنواره برای جوانان برگزار می‌کند که متولدین ۱۳۷۵/۱/۱ تا ۱۳۸۴/۱۲/۲۹ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

نظری در رابطه با اهداف این جشنواره، ادامه داد: یکی از اهداف مهم این جشنواره، میدان دادن به هنرمندان جوان است که هر سال یک ستاره از این جشنواره کشف می‌شود و جوانان در همه شاخه‌ها محک زده شده و بعد از انتخاب، حمایت از آن‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان، متذکر شد: در این جشنواره علاوه بر اینکه جوانان با یکدیکر آشنا می‌شوند، یک گفتمانی نیز در بین آن‌ها شکل می‌گیرد که با هم ارتباط داشته ‌و گاهی این گفتمان به‌صورت دائمی حفظ می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره‌ها فرصتی برای نشان دادن توانمندی هنرمند است، عنوان کرد: جشنواره‌ها فرصت خوبی برای هنرمندان از لحاظ نشان دادن توانمندی خود، محک توانمندی‌ها، شناسایی هنرمندان دیگر و دیده شدن است که قطعا ثمرات خوبی برای هنرمند خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان زنجانی در دوره‌های قبلی این جشنواره با توجه به وضعیت استان رضایت‌بخش بوده ولی انتظار بیشتری از هنرمندان استان داریم که امیدواریم امسال شاهد مقام‌آوری بیشتری از آن‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان جشنواره هنرهای تجسمی جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایت‌گر قصه ۲ پسربچه به نام عیسی و علی است که رؤیای فوتبالیست‌شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن ۲ تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رؤیای خود دست پیدا کنند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره‌های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888607

دیگر خبرها

  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد