Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@08:50:08 GMT

افزایش مراجعات به کمیته امداد در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۳۷۸

افزایش مراجعات به کمیته امداد در سال جاری

به گزارش جماران؛ رییس کمیته امداد امام خمینی از افزایش مراجعات به کمیته امداد در سال جاری خبر داد.

"مرتضی بختیاری" رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پاسخ به این سوال که اعلام شده بود ۵۰۰ هزار خانوار شناسایی شده اند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند برای این افراد چه ا قداماتی در نظر گرفته شده است؟ گفت: خوشبختانه در مرحله اول پویش کمک مومنانه به همه این ۵۰۰ هزار خانوار رسیدگی شده است و بیش از ۳ و نیم میلیون بسته غذایی توسط سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی حضرت امام و خیریه ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تا جایی که در جریان هستم دولت به حدود ۳ میلیون نفر نیز وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: این افراد که شامل دستفروشان، کارگران و ... هستند، آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا بودند، اما تحت پوشش کمیته امداد نبودند و راضی نیستند تحت پوشش کمیته قرار بگیرند، اما به دلیل اینکه شغلشان به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا با مشکل مواجه شده بود، بنابراین هم در مرحله اول پویش به این ها رسیدگی شد و در مرحله دوم هم امیدواریم دوباره به این افراد کمک شود. همچنین امیدواریم زمینه کار این افراد دوباره فراهم شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در این ایام کرونا افرادی که در مشاغلی مانند کارگری دستفروشی و ... فعالیت می کردند و بیمه نبودند با مشکلات بسیاری مواجه شدند و ما در این بخش به صورت موردی مراجعات مان نسبت به سال قبل قابل مقایسه نیست و مراجعات بسیار زیادی داشتیم، اما بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی حضرت امام کمک هایی در این زمینه به ما داشتند همچنین بسیج و گروه های جهادی به ما کمک کردند.

بختیاری در بخش دیگری از صحبت های خود درباره دانش آموزانی که به وسایل و تجهیزات الکترونیک دسترسی ندارند، گفت: آموزش و پرورش هنوز به ما گزارشی نداده اند که چه تعداد دانش آموز به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات الکترونیکی با مشکل مواجه شده اند و نتوانسته اند، ادامه تحصیل داده و ترک تحصیل کرده اند، اما طبق گزارشاتی که به ما رسیده است، در برخی از مناطق دانش آموزان دسترسی به این تجهیزات نداشتند از همین رو ما ورود پیدا کردیم و تلاش می کنیم برای سال آینده در این قسمت با کمک مردم، نهادها، خیرین و شرکت های بزرگ این دانش آموزان را از وسایل و تجهیزات الکترونیک بهره مند کنیم.

وی ادامه داد: ۳۷۵ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، اما براساس آمارهایی که به ما داده اند، ۲۵۰ هزار دانش آموز و همچنین ۸۰ هزار دانشجو به این تجهیزات نیاز دارند.

اخبار مرتبط 84 درصد از مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند واگذاری 160 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام ایجاد 749 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی توضیحات رییس کمیته امداد درباره واریز 50میلیون تومان به حساب مددجویان قلعه گنج توضیح رییس کمیته امداد درباره واریز ۵۰ میلیون تومان به حساب مددجویان 600 واحد مسکونی توسط کمیته امداد خراسان شمالی ساخته شد 85 درصد مشاغل مددجویان کمیته امداد ایلام پایدار است حمایت از 27 هزار و 712 زن سرپرست خانوار توسط کمیته امداد خراسان شمالی کمیته امداد چهار میلیون و ۷۰۰ پرس غذا بین محرومان توزیع کرد ۴۳میلیارد ریال به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پرداخت شد هدیه 500 هزار تومانى بنیاد مستضعفان برای فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمیته امداد مرتضی بختیاری کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مددجویان کمیته امداد پوشش کمیته امداد رییس کمیته امداد تحت پوشش کمیته کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شجاعان با اشاره به اینکه مساحت واحد‌های مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است، افزود: برای ساخت این واحدها، خانواده‌ها مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان برای ساخت واحد‌ها پرداخت شده و خود مددجویان هم بر اساس توانایی خود آورده می‌آورند.
وی افزود: در مجموع در استان باید ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شود تا دیگر مددجوی بدون مسکن در استان یزد نداشته باشیم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزدگفت: برای تحقق این امر ۴۶۰ واحد مسکونی در حال احداث است که ۱۷۴ واحد از آن تحویل داده شده است و بقیه تا پایان سال تکمیل و تحویل داده می‌شود.
وی یادآور شد: نهضت ساخت و ساز مسکن در استان ادامه دارد تا همه مددجویان بتوانند دارای سرپناه شوند.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است