Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:52:50 GMT

بازار خودروی دست دوم انگلیس به نصف کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۴۱۵

بازار خودروی دست دوم انگلیس به نصف کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، در ۳ ماهه دوم ۲۰۲۰ بازار خودروی دست دوم انگلستان به نصف کاهش یافت. محدودیت‌های قرنطینه‌ای برای مقابله با کرونا بازار خودرو را تحت فشار شدیدی قرار داده بود.

طبق گزارش جدید جامعه تولیدکنندگان و تاجران خودرو (اس‌ام‌ام‌تی) تعداد ۱,۰۳۹,۳۰۳ خودروی دست دوم در ۳ ماهه دوم معامله شدند که این نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل ۴۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد سقوط کرده است.

باید اشاره کرد که سرعت این سقوط در طول این ۳ ماهه کاهش یافته است؛ بدترین سقوط معاملات خودروی دست دوم ۷۴.۲ درصد در ماه آوریل بوده است که بعداً در ماه ژوئن با آغاز بازگشایی فروشگاه‌های خودرو این سقوط به ۱۷.۵ درصد کاهش یافته است.

در ۶ ماه نخست امسال میزان معاملات خودروی دست دوم ۲۸.۷ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل سقوط داشته است.

کد خبر 4997358

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا انگلیس صنعت خودروسازی ویروس کرونا بورس قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت نفت ایالات متحده آمریکا سهام عدالت دارا دوم شاخص کل بورس وام ودیعه مسکن بازار سهام خودروی دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۲,۰۱۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که لیر ترکیه که در بازار آزاد دیروز به ۲,۰۱۰ تومان رسیده بود. امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۵ درصد) به ۱,۹۹۵ رسید. بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲,۰۰۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۲.۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۷.۸۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • تورم ۱۲ ماهه بهای تولیدکننده ۵۰ واحد درصد کاهش یافت
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند