Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:40:45 GMT

رژیم صهیونیستی محاصره نوارغزه را تشدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۵۴۰

رژیم صهیونیستی محاصره نوارغزه را تشدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب ۴۸، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه فلسطین از صبح امروز دایره محاصره نوارغزه را تنگ تر کرد و از ورود مواد سوختی به این منطقه جلوگیری کرد.

بنا بر این اقدام جنایتکارانه، تا اطلاع ثانوی، مواد سوختی به نوارغزه وارد نخواهد شد و همزمان گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب این منطقه نیز بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب این تصمیم جدید رژیم صهیونیستی، صیادان ساکن غزه تنها تا هشت مایلی ساحل این منطقه می توانند به صید بپردازند.

تشدید محاصره نوارغزه در حالی صورت می گیرد که حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش به بهانه پرواز بالن های آتش زا از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین آغاز شده و صبح امروز نیز ادامه داشت.

کد خبر 4997686

منبع: مهر

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی محاصره غزه ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران بیروت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ

به گزارش همشهری آنلاین سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، ۶ عملیات توسط پهپاد و موشک طی سه روز گذشته انجام دادیم.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

کد خبر 840862 منبع: ایسنا برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی درغزه
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن +فیلم
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن+ فیلم