Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به قرار گرفتن برخی از نقاط استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و افزایش شمار مبتلایان و موارد بستری در بیمارستا‌ن‌ها و قرار گرفتن برخی از نقاط استان کرمان در وضعیت هشدار، طبق تصمیم ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا و هماهنگی با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده ولی فقیه در استان نماز جمعه این هفته ۲۴ مردادماه، تنها در ۲۴ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: نماز جمعه ۲۴ مردادماه در شهر‌های رابر، هنزا، انار، امین‌ شهر، رودبار، زهکلوت، پاریز، بلورد، شهداد، اندوهجرد، گلباف، راین، عنبرآباد، مردهک، فهرج، ریگان، ریحانشهر، خانوک، پابدانا، روداب، بهرمان، صفائیه، ارزوئیه و قلعه‌گنج اقامه می‌شود.

او با اشاره به اینکه در سایر شهر‌ها نماز جمعه این هفته برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: نماز جمعه فردا در شهر کرمان نیز برگزار نخواهد شد.

جعفری با بیان اینکه محیط برگزاری نماز جمعه و مصلا‌ها در شهر‌های تعیین شده برای حضور نمازگزاران ضدعفونی می‌شودو توزیع ماسک و دستکش در برنامه ستاد ائمه جمعه استان کرمان قرار دارد، بیان داشت: نمازگزاران شهر‌های اعلام شده حتما ماسک، مهر، سجاده، پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه کرونا ویروس ماسک بهداشتی استان کرمان نماز جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!

روزنامه کیهان در ستون کیهان و خوانندگان به دفاع از کاظم صدیقی و حضورش در نماز جمعه پرداخته است.

این روزنامه در این بخش نوشت: استقبال کم رنگ نمازگذاران از نمازجمعه اخیر به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی هنوز سوژه رسانه هاست.

برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای همنوا با رسانه‌های ضد نظام و صهیونیستی تصاویری مربوط به ساعات قبل از شروع مراسم نماز جمعه را انعکاس دادند تا به خورد عده‌ای بی‌اطلاع از واقعیت بباورانند که نماز جمعه این هفته تهران خلوت بود. باید با این پایگاه‌های منافقین و استکبار برخورد شود تا ترویج دروغ نکنند.

ادعای کیهان در حالی است که تصاویر مربوط به جمعیت کم، مربوط به زمان خطبه خواندن صدیقی است و عکس او روی مانیتور نصب شده در مصلا کاملا مشهود است.

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • حمایت کیهان از کاظم صدیقی در نماز جمعه جنجالی
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
  • عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • کیهان : عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی ، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!