Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:07:56 GMT

آغاز جدید فصل خوانش در روز‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۶۶۳

آغاز جدید فصل خوانش در روز‌های کرونایی

قادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در این مدت که کتابخانه‌ها به خاطر شیوع کرونا ویروس تعطیل بودند پویش‌هایی در خصوص کتابخوانی از جمله پویش کتابخوانی در خانه، پویش نقاشی در مورد شکست کرونا انجام شد که نتایج خوبی داشت.

او افزود: همچنین در جشنواره رضوی یکهزار و ۵۰۰ نفر به صورت مجازی شرکت کردند و حدود صد نفر هم ۱۰۰ اثر نقاشی من کرونا را شکست میدهم را ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

از سرگیری فعالیت کتابخانه‌های عمومی در مهاباد

برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

اضافه شدن بیش از چهار هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های مهاباد

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم اظهار کرد: آموزش و پرورش هم با راه اندازی ۴۰ پایگاه تابستانی یک پای ثابت ترویج فرهنگ کتابخوانی است و فعالیت‌های بسیار مطلوبی را در این پایگاه‌ها انجام داده است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالعه کتاب کتابخانه های عمومی ترویج فرهنگ کتابخوانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز