Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:21:46 GMT

توزیع 190 سبد غذایی بین بیماران صعب‌العلاج در رشتخوار

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۶۸۵

توزیع 190 سبد غذایی بین بیماران صعب‌العلاج در رشتخوار

حسین زاده گفت: همزمان با دهه با برکت ولایت و امامت، با جمع آوری کمک 83 میلیون تومانی خیرین، بیش از 6100 پرس غذای گرم در رشتخوار تهیه و بین محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: هم‌زمان با دهه بابرکت ولایت و امامت، با جمع‌آوری کمک 83 میلیون تومانی خیرین، بیش از 6100 پرس غذای گرم در رشتخوار تهیه و بین محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده با تقدیر از زحمات خیرین که از خارج از شهرستان این امر خداپسندانه را در ایام ولایت مولای متقیان دنبال کردند، گفت: 34 میلیون تومان از کمک‌های خیرین در این ایام با تهیه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های سادات نیازمند اهدا شد.

وی در رابطه با اقلام توزیع‌شده، نیز گفت: اقلام توزیع‌شده در این طرح شامل گوشت، برنج، روغن، رب، قند و پارچه... بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی رشتخوار در پایان همچنین از توزیع 190 بسته معیشتی بین بیماران صعب‌العلاج در دهه امامت و کرامت در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار گفت: سن غلات در روز‌های نخستین فروردین امسال در مزارع گندم و جو این شهرستان، مشاهده شده است که بی‌درنگ قبل از تخم‌ریزی، از تکثیر آن جلوگیری و نابود شد.

علیمردان خزاعی افزود: وظیفه ما اطلاع‌رسانی بود و کشاورزان نیز از نظر‌های ترویجی کارشناسان این اداره به موقع استفاده کرده و وارد عمل شدند.

وی گفت: هفته گذشته و همزمان با سرتاسر استان خراسان رضوی نیز، اجرای رزمایش مبارزه با آفت سن غلات و رژه خودرویی با کمک دیگر دستگاه‌های مرتبط نظیر دامپزشکی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، سپاه و بسیج سازندگی، کارشناسان طرح همگام با کشاورز، پلیس راهور و نیروی انتظامی در مزارع این شهرستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار گفت: در این عملیات، مبارزه شیمیایی در مزرعه آلوده به آفت سن غلات در سطح ۱۲ هکتار انجام شد.

خزاعی، سن غلات را یکی از مخرب‌ترین آفات شناخته شده دانست و افزود: اگر به موقع با این آفات مبارزه نشود، خسارات جبران ناپذیری برای مزارع خواهد داشت و از اوایل فصل بهار و با افزایش دما در مزارع، شروع به طغیان می‌کند.

وی با بیان این که غلاتی، چون گندم و جو از جمله محصولات راهبردی محسوب می‌شود و باید به بهترین نحو کاشت و برداشت شود هم گفت: به طور قطع، کنترل سن غلات در مرحله مادری به ویژه با استفاده از سموم میکروکپسول، به دلیل ماندگاری زیاد در مزرعه بسیار راحت‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص
  • کمک هزینه ۱۱۸ میلیاردی برای بیماران صعب‌العلاج خراسان جنوبی