Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:31:48 GMT

کاهش ۱۵ صدم درصدی عیار ماده معدنی در شرکت مس با هدف صیانت از معدن

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۶۹۲

کاهش ۱۵ صدم درصدی عیار ماده معدنی در شرکت مس با هدف صیانت از معدن

‍‍‍‍‍‍

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس با بیان اینکه دانش تخصصی در حوزه معدن منجر به کاهش ۱۵ صدم درصدی عیار ماده معدنی شده است گفت: این رویکرد با هدف صیانت از معدن در شرکت ملی مس انجام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نیسیکو، «سعد عبدی»، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای درخشان شرکت مس در سال گذشته گفت: تعدد دستاوردهای سال گذشته شرکت مس در حوزه‌های مختلف نشان دهنده مدیریت جامعیت‌نگر دکتر سعدمحمدی و توجه ایشان به توسعه متوازن و پایدار در صنعت مس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عبدی تسلط به دانش تخصصی سازمان، نگرش مثبت به کارکنان و کارگران در تمامی سطوح، آشنایی کافی به آی‌تی و فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و به روز کردن دانش شخصی و سازمان با پیشرفت‌های روز دنیا از مهمترین شاخصه‌های  مدیریت جامعیت‌نگر است.

وی با بیان این‌که دانش تخصصی در حوزه معدن منجر به کاهش 15 صدم درصدی عیار ماده معدنی شده است گفت: این رویکرد با هدف صیانت از معدن انجام شد.

مدیر نظارت و برنامه‌ریزی شرکت مس با تاکید کرد: موفقیت‌های صنعت مس در سال 98 در شرایطی به دست آمد که در ابتدای سال 98 با اعمال شدیدترین تحریم‌ها روبه‌رو بودیم و در پایان سال با موضوع شیوع ویروس کووید 19 روبه‌رو شدیم که بسیاری از صنایع دنیا را تحت تاثیر قرار داد و منجر به کاهش تولید آنها شد.

عبدی با اشاره به این‌که در سال گذشته و تحت مدیریت جامعیت‌نگر شرکت مس شاهد حرکت جدی شرکت ملی مس به سمت هوشمندسازی سیستم مالی و رونمایی از طرح جامع سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی بودیم گفت: بدون شک در دنیای امروز این رخداد مهم و تغییر در ساختار اطلاعاتی شرکت مس منجر به کاهش قیمت تمام شده بیشتر و بهر‌ه‌وری و رقابت‌پذیری بیشتر خواهد شد.

R1010113/P/S7,78/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ ۴ هزینه مسکن تناسبی با حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی ندارد/ دهن کجی دولت به کارگران ۵ خبر خوش برای متقاضیان وام خرید مسکن ۶ تأخیر در واریز پول فروش سهام عدالت را به وزارت اقتصاد گزارش کنید ۷ دستور وزیر راه برای حذف ۱۲۰۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح ملی مسکن ۸ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۲| پیش بینی آخر هفته بارانی در نیمه شمالی/ دما در ۵ استان ۸ درجه کاهش می یابد مهمترین اخبار اقتصادی تصویب نصفه و نیمه حق مسکن کارگران؛ وزیر کار تذکر گرفت قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۳|افزایش دوباره قیمت طلا به بالای ۱۹۰۰ دلار برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگران با تدوین مدل‌های ۹گانه هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۳| پیش بینی امواج ۳ متری در دریای عمان/ هشدار غرق شدن قایق‌های کوچک مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منجر به کاهش برنامه ریزی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید، زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جواد حقیقت‌پور اظهار کرد: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه اردستان به دلیل قرار گرفتن روی گسل ارومیه دختر، قم- زفره دارای کانی‌زایی‌های بسیاری است و به شهرستان معادن معروف است، افزود: مس، سنگ آهن، باریت، شیل و سنگ لاشه ورقه‌ای از مهمترین ذخایر معدنی اردستان است و این شهرستان از نظر معادن در رتبه نخست استان قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: ۱۳۱ معدن در شهرستان اردستان وجود دارد که از این تعداد ۸۰ معدن فعال و ۲۰ معدن پروانه اکتشاف و هشت معدن نیز گواهی کشف دریافت کرده‌اند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: ۱۲۰۰ نفر مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در معادن اردستان مشغول به کار هستند.

وی اولویت این اداره را تعیین وضعیت معادن غیرفعال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹ واحد فرآوری در شهرستان اردستان فعال است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 739304

دیگر خبرها

  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳