Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@04:25:12 GMT

قالب WoodMart مخصوص سايت هاي فروشگاهي وردپرس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۶۹۶

قالب WoodMart مخصوص سايت هاي فروشگاهي وردپرس

خبرگزاری آریا- قالب WoodMart یکی از قالب های فروشگاهی وحرفه ای برای سایت های وردپرسی است،که برای شما با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس امکان پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی زیبا را فراهم می کند.

قالب فروشگاهی وودمارت

WoodMart یکی قالب زیبا با طراحی های مدرن به شما امکان پیاده سازی صفحات زیبایی را در وب سایت می دهد،این قالب برای سایت هایی که فروش محصولات دیجیتال و الکترونیکی را دارند می تواند پیشنهاد خوبی باشد چراکه امکانات این قالب به شما امکان شخصی سازی های گسترده را در وب سایت می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قالب به صورت کامل از زبان فارسی و قابلیت راستچین RTL پشتیبانی می کند و شما بدون هیچ نگرانی می توانید در وردپرس فارسی از این قالب استفاده کنید،نکته دیگری که در مورد این قالب باید به شما عرض کنیم داشتن یک پنل تنظیمات حرفه ای برای ویرایش و شخصی سازی بخش های مختلف وب سایت است.

قالب فروشگاهی وودمارت به صورت کامل از صفحه نمایش انواع دیوایس های مختلف پشتیبانی می کنید و در اصل واکنش گرا می باشد،که این موضوع برای شما که کاربران زیادی را در تلفن های همراه دارید از اهمیت بالایی برخوردار است.

مگامنو حرفه ای

یکی از ویژگی های خوب این قالب دارا بودن چندین سربرگ با طرح های مختلف که این موضوع برای مگامنوی این قالب هم صدق می کند شما به راحتی بدون نیاز به نصب هیچ افزونه می توانید از قابلیت مگامنو این قالب در سایت استفاده کنید و در بخش منوهای وب سایت شخصی سازی های حرفه ای را داشته باشید.

در این قالب فروشگاهی همانند دیگر قالب های حرفه ای که برای وردپرس طراحی شده است،صفحه ای گسترده برای معرفی محصولات دارد که این صفحه را شما می توانید ویرایش کنید و برای محصولات خود از تمام امکان ووکامرس در صفحه تک محصول استفاده کنید.

پشتیبانی از افزونه ویژوال کامپوزر

این قالب از افزونه ی صفحه ساز وردپرس wpbakery page builder پشتیبانی می کند و شما با استفاده از این افزونه می توانید صفحات زیبایی را در سایت خود طراحی کنید،ضمن اینکه بخش های مختلفی از این قالب از تکنولوژی AJAX پشتیبانی می کند که این موضوع در بخش جستجو زنده محصولات قابل درک است.

یکی از قابلیت های خوب قالب وودمارت امکان استفاده از بخش سربرگ ساز برای طراحی یک سربرگ حرفه ای برای سایت است،با استفاده از این بخش با استفاده از المان های متفاوت شما در قالب یک سربرگ ساز بصری می توانید سربرگ دلخواه سایت خودتان را پیاده سازی کنید.این بخش هم توسط تیم لرن دی ال فارسی سازی شده و شما به راحتی بدون دردسر می توانید از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از افزونه صفحه ساز المنتور

در نسخه 5 قالب وودمارت پشتیبانی از افزونه صفحه ساز المنتور هم اضافه شده است،اما این پشتیبانی در نسخه Pro افزونه تست که شما می توانید همین الان افزونه Elementor Pro را هم از سایت لرن دی ال دریافت و روی سایت خودتان نصب کنید.قالب وودمارت الان همه المان هایی که روی ویژول کامپوزر داشت را هم روی المنتور دارد و همچنین از نسخه 5 به بعد هم دموهایی برای صفحه ساز المنتور اضافه شده است.

 بروزرسانی : قالب فروشگاهی وودمارت به صورت مستمر بروزرسانی های را خواهد داشت،که شما می توانید نسخه های جدید را هم از سایت ما دریافت کنید.ضمن اینکه در هر بروزرسانی شما میتوانید یک قالب کامل و بهینه تر داشته باشید.

 زبان فارسی : ما در لرن دی ال سعی کردیم یک قالب تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این قالب را فارسی سازی کردیم.البته بخش محتوای دموهای درون ریزی چون این دموها از نسخه اصلی قالب هستند دارای محتوا لاتین است که اگر هم فارسی بود یک محتوای آزمایشی است و شما باید با محتوای خودتان جایگزین می کردید.ولی تمام بخش تنظیمات قالب کاملا فارسی سازی شده است.

قالب وودمارت برای چه سایت های مفید است  :

قالب وودمارت مخصوص سایت های فروشگاهی است،چرا که به صورت کامل از ووکامرس پشتیبانی می کند.با استفاده از این قالب می توانید همه محصولات فیزیکی را بفروشید.وودمارت به صورت کامل از افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر و المنتور پشتیبانی می کند.قالب وودمارت برای راه اندازی انواع سایت های چند فروشندگی با افزونه دکان هم مناسب است.استفاده از این قالب را برای راه اندازی سایت های شخصی و شرکتی خیلی پیشنهاد نمی کنیم.قالب وودمارت برای فروش انواع محصولات فیزیکی شامل : محصولات خودرو،وسایل منزل،وسایل دست سازو… مناسب است.اگر شما فروش محصولات دست ساز و زیورآلایت هستید این قالب برای فروش محصولات شما بسیاز مناسب است.اگر قصد راه اندازی یک سایت فروش محصولات خوراکی،میوه و سبزیجات را دارید این قالب را به شما پیشنهاد می کنیم.قالب وودمارت را برای راه اندازی سایت های خبری و وبلاگی هم پشنهاد نمی کنیم.اگر شما فروشنده قطعات یدکی خودرو هستید و قصد فروش آنلاین محصولات خودتان را داشته باشید،این قالب مناسب کار شماست.با توحه به اینکه وودمارت از ووکامرس به صورت کامل پشتیبانی می کند،برای فروش محصولات دانلودی هم می توانید از آن استفاده کنید.

برخی از ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس WoodMart :

پشتیبانی از قابلیت RTLپشتیبانی از صفحه نمایش دستگاه های مختلف (واکنش گرا)دارای پنل تنظیمات حرفه ایدارای طرح های متنوع در سربرگ و فوترطراحی مدرن و زیبا برای سایت های فروشگاهیقابلیت پشتیبانی از افزونه ویژوال کامپوزررعایت استانداردهای شی گرایی PHP در قالبفشرده سازی فایل های CSS و JS در این قالبقابلیت استفاده از قالب فرزندپشتیبانی از فونت آیکن هاپشتیبانی از فونت های گوگلدارای جستجوی زنده در بخش های مختلف قالبدارای صفحات اضافی برای استفاده در فروشگاهامکان نصب دموها به صورت آنلاینپشتیبانی از افزونه چندفروشندگی Dokan Proداشتن سربرگ های حرفه ای با رنگ های متنوعامکان ورود به سایت با استفاده از شبکه های اجتماعیدارای ابزارک های حرفه ایدارای تنظیمات متنوع برای نوشته ها و صفحاتپشتیبانی از افزونه صفحه ساز المنتور در نسخه 5 قالبو…

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قالب WoodMart پشتیبانی از افزونه صورت کامل استفاده کنید فروش محصولات حرفه ای راه اندازی برای سایت وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 
  • ساخت ربات فروشگاهی
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • «ایتا» یک کانال فروشگاهی را به دلیل استفاده از مدلینگ مسدود کرد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول