Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:04:15 GMT

وضعیت قرمز کرونایی همچنان در استان ایلام ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۷۰۱

وضعیت قرمز کرونایی همچنان در استان ایلام ادامه دارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به داده‌های آماری گفت: کرونا در ایلام همچنان پیشتاز و بی رحم جان شهروندان را تهدید می‌کند و وضعیت استان را همچنان در حالت قرمز قرار داده است. - اخبار استانها -

محمد کریمیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛  با اشاره به داده‌های آماری در استان ایلام اظهار داشت: کرونا در ایلام همچنان پیشتاز و بی رحم جان شهروندان را تهدید می‌کند و وضعیت استان را همچنان در حالت قرمز قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: داده‌های آماری بهترین اشل برای برآورد وضعیت استان از لحاظ میزان ابتلای شهروندان به کرونا ویروس و میزان فوت ناشی از این ویروس بوده است و این آمارها با توجه به شاخص جمعیتی بسیار نگران کننده است.

ابراز تردید اتریش درباره ایمنی واکسن کرونای روسیگزارش|استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا الزامی استفارس| پلاسمای بهبودیافتگان کرونا در قالب طرح "شکرانه سلامت" دریافت می‌شود

وی با بیان اینکه، وضعیت قرمز در استان ایلام در تمام شهرستان‌های 11 گانه حاکم است خاطرنشان کرد: علت این شرایط در استان ناشی از کم توجهی و نادیده گرفتن محدودیت‌ها و الزامات این شرایط توسط برخی از شهروندان است.

حضور در تجمعات، مراسم عزا و عروسی و بی دقتی در رعایت فاصله‌فیزیکی از عوامل تثبت شرایط فعلی در استان ایلام به بیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام است که گفت:   نتیجه  این مساله را به شکل افزایش موارد بستری و فوت ناشی از بیماری طی سه تا چهار هفته اخیر در استان را مشاهده می‌کنیم.

کریمیان در ادامه گفت:  بالا رفتن حساسیت‌های مردم و استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، محدود کردن سفرها و شرکت در مجالس می‌تواند به جد آمار ابتلا و مرگ و میرها را در استان کاهش دهد.

انتهای پیام/180/ی

 




 

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... ابراز تردید اتریش درباره ایمنی واکسن کرونای روسی آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات گزارش|استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا الزامی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ابراز تردید اتریش درباره ایمنی واکسن کرونای روسی آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات گزارش|استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا الزامی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۴ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۵ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۶ خسارات میلیاردی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی گیلان؛ تجهیزات راهداری استان نیازمند نوسازی است ۷ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۸ هزینه درمان هر بیمار کرونایی چقدر است؟ مهمترین اخبار استانها وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ نماینده فومن و شفت در مجلس: واردات بی‌رویه برنج توسط واسطه‌گران/ برنج به‌نفع دلا‌ل‌ها قد می‌کشد مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفاده از ماسک استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زاهدان بر مدار قرمز قرار دارد / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است

آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می‌کند، بنابراین آمار و میزان آلایندگی‌ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شاخص کیفی شهرها در چه سطحی قرار دارند، لازم است بدانیم امروز هوای یک شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر نگاهی به روز گذشته و امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ بیندازیم، می‌توانیم میزان و شدت آلودگی هوا که بر آسمان شهرهای مختلف گسترده شده است را به‌خوبی حس کنیم، از این‌رو خبرگزاری ایمنا به مقایسه شاخص کیفی هوا در شهرهای مختلف پرداخته است، بنابراین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست، امروز شاخص کیفی هوای هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (نارنجی) قرار ندارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهر زاهدان با شاخص ۱۵۴، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد، در حالی که روز گذشته هیچیک از شهرها در موقعیت ناسالم (قرمز) قرار نداشتند.

در همین راستا، شرایط امروز کیفی هوای در کلان‌شهرهای اصفهان با شاخص ۵۲، کرج با شاخص ۹۶، تهران با شاخص ۶۵، اهواز با شاخص ۶۳، زنجان با شاخص ۷۱، قم با شاخص ۵۷، یاسوج با شاخص ۷۲، رشت با شاخص ۵۳، اراک با شاخص ۵۳ و یزد با شاخص ۹۵، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد، اما روز گذشته شهرهای بیرجند، مشهد، زنجان، قم و یاسوج، وضعیت هوای سالم (زرد) قرار بودند.

به این ترتیب، امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در کلان‌شهرهای تبریز با شاخص ۴۱، ارومیه با شاخص ۲۹، بوشهر با شاخص ۳۹، شهرکرد با شاخص ۲۹، بیرجند با شاخص ۳۹، مشهد با شاخص ۲۵، سمنان با شاخص ۴۳، سنندج با شاخص ۳۷، کرمان با شاخص ۳۹، کرمانشاه با شاخص ۳۲ و همدان با شاخص ۲۹، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته بیست‌وچهارم فروردین، شهرهای تبریز، ارومیه، اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، شهرکرد، اهواز، سمنان، زاهدان، سنندج، کرمان، کرمانشاه، رشت، اراک، همدان و یزد در وضعیت پاک (سبز) ثبت شدند.

به این ترتیب، امروز شرایط کیفی هوای کلان‌شهرهای اردبیل، ایلام، بجنورد، شیراز، قزوین، گرگان، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس ثبت نشده است، در حالی که روز گذشته شهرهای اردبیل، ایلام، بجنورد، شیراز، قزوین، گرگان، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس بدون داده ثبت شد.

در نهایت بر اساس داده‌های موجود سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست و مقایسه شاخص کیفی هوا، امروز هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (نارنجی) ثبت نشدند، اما یک شهر ناسالم (قرمز)، تعداد ۱۰ شهر سالم (زرد)، شمار ۱۱ شهر پاک (سبز) و تعداد ۹ شهر بدون داده ثبت شده‌اند، به‌طوری که روز گذشته پنج شهر سالم (زرد)، تعداد ۱۷ شهر پاک (سبز) و شمار ۹ شهر بدون داده درج شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 744070

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • هوای زاهدان بر مدار قرمز قرار دارد / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • هشدار یونیسف درباره وضعیت فاجعه‌بار کودکان غزه