Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:13:21 GMT

مهاجم نفت: برای صعود به فینال حذفی هر کاری می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۸۸۱

مهاجم نفت: برای صعود به فینال حذفی هر کاری می‌کنیم

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد چک مسئولان باشگاه برای تاریخ 28 مرداد ماه پاس شود.

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل ازدیدار با سایپای تهران بیان کرد: ما شرایط فنی بدی نداریم و انصافا در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی داشتیم اما بدشانس بودیم که امتیازی در دو بازی گذشته کسب نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر نبود امکانات و مشکلات مالی نیز روی تیم اثر گذاشته است. 


وی ادامه داد: اعضای تیم ما حدود 7 ماه است دریافتی ای از باشگاه نداشتند و فقط یک چک به مبلغ 20 درصد از قراردادهایمان به تاریخ 28 مرداد ماه دریافت کردیم که شایعه شده این چک هم پاس نمی شود. ما واقعا شرایط مالی سختی داریم و از نظر امکانات نیز در مضیقه هستیم. با همه این مسائل اما تا اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم و سعی کردیم تا برای دل مردم مسجدسلیمان تلاشمان را به کار بگیریم. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند و با پاس کردن چک ما اجازه ندهند مشکلات بعدی پیش بیاید.


مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره قرعه تیمش در جام حذفی مقابل تراکتور و شانس صعود به فینال تاکید کرد: برای ما واقعا فرقی نمی کرد در حذفی به چه تیمی برخورد کنیم. ما انگیزه زیادی برای جام حذفی داریم و با وجود مسائل مالی فقط برای شاد کردن دل هواداران خودمان به میدان می رویم. از طرفی حالا که تا اینجای جام حذفی بالا آمدیم تلاش خواهیم کرد تا به فینال برسیم. مطمئن باشید برای صعود به فینال حذفی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی با ترکتور نیز روز خوبی را بگذرانیم.


میرجوان در پایان درباره شرایط خودش برای فصل آینده افزود: من هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده ام نگرفته ام. البته با توجه به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان بعید است بشود با این تیم ادامه داد اما با این وجود همه چیز را به آینده موکول کردم تا ببینیم چه پیش می آید.

نفت مسجد سلیمان عماد میرجوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان عماد میرجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم