Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@22:30:26 GMT

یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۹۱۰

یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گی‌یم بالاگه خبرنگار سرشناس فوتبال در اسپانیا با برای رسانه‌هایی مانند شبکه‌های اسکای اسپورت، BBC، بلیچرریپورت، تایمز، آبزرور، آ اس و کادناسر همکاری دارد و جزو خبره‌ترین کارشناسان فوتبال اروپا محسوب می‌شود، ادعا کرده است که باشگاه یوونتوس برای کاهش هزینه‌هایش که مهمترین بخش آن مربوط به پرداخت حقوق ستاره‌هایش می‌شود، تصمیم گرفته که کریستیانو رونالدو را بفروشد و به همین دلیل هم او را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو با حقوقی بالغ بر 30 میلیون یورو در سال، بیشترین حقوق را در میان تمام بازیکنان یوونتوس می‌گیرد و طبق ادعای بالاگه قطع شدن بخش زیادی از درآمدهای یوونتوس به دلیل شیوع کرونا و ناکامی در صعود به مراحل پایان لیگ قهرمانان اروپا سبب شده است که این تیم در فکر کاهش هزینه‌هایش باشد. البته ادعای بالاگه درباره رونالدو در حالی است که او بهترین گلزن دو فصل اخیر تیمش بوده و به نسبت حقوقی که می‌گیرد از سایر بازیکنان تیم بهتر کار کرده است.

رونالدو در تمامی رقابت‌های این فصل 35 گل به ثمر رسانده است و در بازی برگشت تیمش مقابل لیون 2 گل زد هرچند این گل‌ها برای صعود بانوی پیر به مرحله بعدی کافی نبود.

256 251

کد خبر 1421237

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است

میکل آرتتا از انگیزه بالای بازیکنانش برای پیروزی مقابل بایرن مونیخ می‌گوید. 

طرفداری | کاروان آرسنال به مونیخ رسید تا میکل آرتتا پیرامون بازگشت به لیگ قهرمانان صحبت کند. 

پس از تساوی جذاب 2-2 در لندن، بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته روزهای دشواری برای دو تیم بود. در بوندسلیگا، باواریایی‌ها پس از یازده سال قهرمانی را به بایرلورکوزن تقدیم کردند و در لیگ برتر، توپچی‌ها با شکست مقابل استون ویلا، در هفته سی و سوم صدر جدول را از دست دادند. میکل آرتتا با جملات زیر صحبت‌های خودش را آغاز کرد:

از بازیکنان خواسته‌ام که نمایشی ارائه دهند که ما را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. تمام آماده سازی‌ها برای رسیدن به همین هدف بوده است. ما این را به دست آورده‌ایم. ما برای ده ماه گذشته و تمام تلاش‌های فصل گذشته‌مان، برای شروع دوباره مسیرمان در لیگ قهرمانان پس از سال‌های زیاد، سزاوار این هستیم. فرصتی باورنکردنی برای رقم زدن این اتفاق داریم. برد در اینجا باورنکردنی خواهد بود. اگر موفق شویم و به نیمه نهایی برسیم، با چیزی که در ۱۵ سال گذشته به دست نیاورده‌ایم، در وضعیت احساسی فوق‌العاده‌ای قرار خواهیم گرفت و آن هم این فرصت است.

آرسنال آخرین بار شکست سنگینی را در آلیانتس آرنا متحمل شد. سرمربی آرسنال چه نظری دارد؟ 

ما باید این را تغییر دهیم. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم تا فردا داستان خود را کاملاً متفاوت رقم بزنیم، ما این را می‌دانیم و قرار است عملکردی بسیار، بسیار قوی به صورت جمعی و انفرادی داشته باشیم تا حق حضور در نیمه‌نهایی را به دست آوریم. 

وضعیت بازیکنان آرسنال پیش از بازی برگشت چگونه است؟ 

اکثر بازیکنان ما چنین شبی را تجربه نکرده‌اند. این اولین بار برایشان خواهد بود. آن‌ها فوق العاده با انگیزه، آماده و با اعتماد به نفس هستند. فردا باید این را مقابل حریفی که این تجربه را دارد نشان دهیم. ما می‌خواهیم این اتفاق بیفتد.

 آرتتا چه نظری در مورد قهرمانی بایرلورکوزن با آلونسو دارد؟

تبریک فراوان به ژابی و گرانیت ژاکا. من به آن‌ها تبریک گفتم چون مشخص است که با هم دوست هستیم. این داستان فرق می‌کند.  

 در مورد الکساندر زینچنکو؟

الکساندر را خیلی دوست دارم. او چیزهای زیادی برای ما ارائه کرده است. بازیکنی با شخصیت فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصر به فرد که می‌خواهیم با او ادامه دهیم.  

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • سنگ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش (فیلم)
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟