Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا گفت: واضح است که رئیس جمهور هنوز مشکل بزرگ خانواده‌های آمریکایی را درک نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نانسی پلوسی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: "دموکرات‌ها در خطر هستند. بارها و بارها به رئیس جمهور ترامپ توضیح داده‌ایم که نباید بدهی دولت به بیش از یک تریلیون دلار برسد و ما مایل به پایین آمدن بدهی‌های دولت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واضح است که رئیس جمهور هنوز مشکل بزرگ خانواده‌های آمریکایی را درک نمی‌کند."

کد خبر 438609

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نانسی پلوسی مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ دونالد ترامپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!

ایتنا -  نکته‌ای که بهتر است درباره این حلقه هوشمند بدانید این است که برای ردیابی در ورزش نیز چندان مفید نیست، زیرا احتمالا نمی‌خواهید گجت 300 دلاری خود را در باشگاه به خطر بیندازید!
در ماه فوریه، سامسونگ حلقه گلکسی را معرفی کرد، که گجتی برای پایش سلامت است و در اواخر امسال عرضه می‌شود. این حلقه به طور مداوم خواب، تنفس، حرکت و چرخه قاعدگی را کنترل می‌کند.

به گزارش ایتنا، بلومبرگ گزارش داد که اپل نیز در حال انجام تحقیقات در مورد پلتفرم حلقه هوشمند خود است. هر دو شرکت به صورت نیمه‌علنی به دنبال حلقه Oura، پیشرو بازار حلقه‌های هوشمند هستند. 

Oura،  خواب، دما، فعالیت، بازیابی پس از ورزش و چرخه قاعدگی را ردیابی می‌کند. این حلقه یک شگفتی مهندسی است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم را در چنین حلقه کوچک و ظریفی تعبیه کرده است.

اما این حلقه هوشمند یک مشکل بزرگ دارد. نکته منفی‌ Oura این است که هیچ راهی برای دسترسی به داده‌هایی که حلقه جمع‌آوری می‌کند وجود ندارد، مگر اینکه تلفنی در دست داشته باشید.

این معضل، یعنی همین شکاف کوچک بین داشتن اطلاعات و دسترسی آسان به آن یک مشکل است. اگر امتیاز آمادگی شما که معیار اختصاصی Oura برای سلامت کلی است به زیر سطح معینی برسد، می‌توانید اعلان دریافت کنید. 

 نکته دیگری که بهتر است درباره این حلقه هوشمند بدانید این است که برای ردیابی در ورزش نیز چندان مفید نیست، زیرا احتمالا نمی‌خواهید گجت 300 دلاری خود را در باشگاه به خطر بیندازید!

 
از آنجایی که تقریبا هیچ روش دسترسی مستقیم (بجز اتصال به گوشی هوشمند) به دیتای  Oura ندارید، احتمال اینکه به طور کلی فراموش کنید که چنین حلقه هوشمندی با این امکانات در انگشت شما وجود دارد، زیاد است!  اگر از حلقه برای ردیابی تناسب اندام خود استفاده می‌کنید به این دلیل که ساعت هوشمند ندارید و یا همیشه در حال بررسی آمار خود هستید، آن وقت برای شما کارساز خواهد بود.

ناگفته نماند که حلقه‌های هوشمند فرصت زیادی برای اثبات توانایی‌های خود به کاربران ندارند!  هر دو کمپانی اپل و سامسونگ برنامه‌های اختصاصی ردیابی سلامتی دارند و به احتمال زیاد کاربری که یکی از این دو حلقه را بخرد، دلیل کمتری برای تغییر آن در آینده خواهد داشت.

اگر حلقه‌های هوشمند را با ساعت‌های هوشمند مقایسه کنید که مجهز به ردیابی سلامت، پیام‌رسانی، تعامل با اپلیکیشن و پرداخت‌های موبایلی هستند، متوجه می‌شوید که حلقه‌های هوشمند فاقد این ویژگی‌ها هستند.

شاید همین، یکی از دلایلی باشد که غول‌های فناوری حهان، حالا دیگر به جای تلاش برای ارائه محصولات جدید، فقط از رقبای کوچک‌تر خود کپی و آنها را نابود می‌کنند. حلقه‌های هوشمند بازار کوچکی خواهند داست، البته بازاری که فناوری‌های بزرگ می‌توانند با زمان و تلاش بسیار کم بر آن مسلط شوند. این دستگاه‌ها هم کم و بیش به طرفداران سرسخت فروخته خواهند شد. 

دیگر خبرها

  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟