Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا رضایی, مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: عملیات 4 ساعته بیرون کشیدن اجساد 4 تن در پی یک حفاری غیرمجاز در گیلانغرب با تلاش آتش‌نشانان کرمانشاهی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آتش‌پاد غلامرضا رضایی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد, اظهار داشت: 4 نفر که اقدام به حفاری غیرمجاز تا عمق 20 متری زمین در شهرستان گیلانغرب انجام داده بودند به دلیل خفگی با گاز مونوکسید کربن جان باختند و اجساد آنها در چاه مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیروهای امدادی شهرستان گیلانغرب بعد از حضور در محل درخواست کمک از آتش‌نشانی کرمانشاه داشتند که بلافاصله اوایل صبح دو تیم گروه ویژه از آتش‌نشانان کرمانشاهی را به محل اعزام کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور خود در مکان حادثه برای مدیریت عملیات گفت: با وجود شرایط سخت و دهانه تنگ چاه بعد از بحث خنثی سازی گاز مونوکسید کربن آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات و دستگاه تنفسی تا عمق 20 متری پایین رفتند و اجساد را بیرون کشیدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی