Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز سید 2 کنفرانس غرب را قطعی کرد.

لس آنجلس کلیپرز پیروز جدال بالانشینان کنفرانس غرب بود.

به گزارش طرفداری، در دیداری که تکلیف سید 2 کنفرانس غرب را مشخص می کرد، لس آنجلس کلیپرز موفق به شکست 111-124 دنور ناگتس شد. داک ریورز در این بازی به ستاره هایش زمان خوبی داد و پال جرج 36 دقیقه و کوای لنرد نیز 32 دقیقه بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرج در این مدت توانست 27 امتیاز کسب کند و لنرد هم کارش را با 26 امتیاز به پایان رساند. ایویکا زوباتس کروات در این بازی با کسب 15 امتیاز و 12 ریباند دابل دابل کرد و لو ویلیامز نیز از نیمکت به بازی اضافه شد و 23 امتیاز کسب کرد تا کلیپرز نشان دهد که اگر مهره هایش را در اختیار داشته باشد، بسیار قدرتمند است. نیکولا یوکیچ در 28 دقیقه ای که برای ناگتس بازی کرد توانست 17 امتیاز و 13 ریباند کسب کند و به غیر از او 4 بازیکن دیگر ناگتس نیز امتیازهای شان دو رقمی شد از جمله جرمی گرنت که 25 امتیاز کسب کرد. با توجه به اینکه کلیپرز رتبه دوم کنفرانس غرب را قطعی کرد، این تیم احتمالا در راند اول پلی آف باید مقابل دالاس موریکس قرار بگیرد و احتمال تقابل دنور ناگتس و یوتا جز نیز بالا است.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور دنور ناگتس 49.4% 37.1%

63.2%

42 33 3 4 12 لس آنجلس کلیپرز 54.1% 37.8% 78.3% 40 29 1 11 7 بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | تمام حالات ممکن برای کسب آخرین سهمیه پلی آف کنفرانس غرب

بررسی بازی های 11 آگوست 2020 لیگ NBA / درخشش دوباره دوین بوکر و جنجال آفرینی یانیس آنتتوکومپو

بسکتبال NBA | نامزدهای بهترین های فصل 2019/20 اعلام شدند

مجادله میان دیمین لیلرد و پال جرج؛ لیلرد خطاب به جرج: به عوض كردن تيم هايت ادامه بده و از سختكوشى فرار كن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز کنفرانس غرب دنور ناگتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ و پنجمین دیدار از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، با لوون، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار کرد.

یاران صیادمنش که در هشت مسابقه اخیرشان نمایش ضعیفی داشتند و 6 شکست متحمل شدند و دو تساوی به دست آوردند، در دیدار خانگی مقابل لوون هم نتوانستند نتیجه بگیرند و متوقف شدند.

تیم فوتبال وسترلو که در آخرین تقابل خود با لوون سه بر صفر شکست خورده بود، در این بازی هم به تساوی یک بر یک رسید تا 17 امتیازی شود و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که در 11 دیدار این فصل ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته بود، در دیدار مقابل لوون از دقیقه 61 به زمین رفت که نتوانست نخستین گل خود را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس