Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوروحدتی از وصول مطالبات معوق آب به روش‌های قانونی در شهرستان سرخس با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر پوروحدتی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: سلامت آب آشامیدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خط قرمز امور آب و فاضلاب شهرستان است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس با توجه به نقش نظارتی مرکز بهداشت بر فعالیت دستگاه‌های متولی امر تأمین آب شرب افزود: پایش مشترکی با نماینده مرکز بهداشت شهرستان و واحد کنترل کیفیت امور به‌منظور اطمینان از دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی سالم، بررسی کیفیت میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب آشامیدنی مطابق با استانداردهای ملی آب شرب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش و پایش مستمر همکاران واحد آزمایشگاه و کنترل کیفی امور، مطلوبیت فقدان عوامل میکروبی در بخش آب شرب در این شهرستان 100 درصد است.

پوروحدتی تصریح کرد: برای اطمینان از توزیع آب شرب بهداشتی این امور نسبت به گندزدایی آب و انجام آزمایش‌های میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب به‌صورت مستمر مطابق با استانداردها اقدام می‌کند؛ همچنین طی بازدیدی دو روزه عملیات کلر سنجی و نمونه‌برداری به‌صورت مشترک صورت گرفت .

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس به وصول مطالبات معوق آب به روش‌های قانونی در شهرستان سرخس با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک اشاره و عنوان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین و توزیع آب شرب، وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی شرکت در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اداره ثبت و اسناد درخواست داریم تا با استفاده از آیین‌نامه جامع «حد نگار» در راستای تهیه محدوده و تثبیت موقعیت املاک دولتی در نظام جامع اطلاعات و املاک کشور و ایجاد مشخصات املاک و ثبت دارایی‌های این امور با ما همکاری کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وصول مطالبات شهرستان سرخس آب آشامیدنی آب و فاضلاب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشت: لازم است دولت آمریکا آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت آمیز حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، گزارش‌ها از بازداشت بیش از 100 معترض حامی فلسطین در هفته گذشته در دانشگاه کلمبیا آمریکا و دست کم 45 نفر در روز دوشنبه 22 آوریل در دانشگاه ییل آمریکا حکایت دارند. بر اساس اعلام پلیس ایالت کنتیکت که دانشگاه ییل در آن واقع است، این افراد پس از آنکه پلیس دانشگاه دستور توقف اعتراض‌ها در حمایت از فلسطین را صادر کرد، بازداشت شدند.

بعد از عملیات موسوم به «طوفان‌الاقصی» در روز 7  اکتبر و آغاز جنگ غزه که به بروز فاجعه‌های انسانی مختلف علیه فلسطینی‌ها منجر شده حمایت از آرمان فلسطین در بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا بالا گرفته است. بروز این اتفاق در کشوری که دولت او اصلی‌ترین حامی جنایت‌های اسرائیل در غزه بوده مسئله‌ای به شدت قابل توجه و نیازمند تحلیل است.

از یک منظر، این تظاهرات‌ها را می‌توان نشانه‌ای از این دانست که مقاومت در برابر ظلم یک امر فطری است و نداهای فطری حتی در جوامعی که در معرض پروپاگانداهای گسترده برای «ابتذال شر» قرار گرفته‌اند به طور کامل خاموش نمی‌شود و حتی اگر در برهه‌ای کمرنگ شود سرانجام زمانی خود را به منصه ظهور خواهد رساند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه