Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:44:01 GMT

شهرستان سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۰۵۰

شهرستان سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: با شناسایی ۲۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در سمنان مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ به عدد ۱۱۳۲ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه روند ابتلا به ویروس کرونا ادامه دارد افزود: با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی، روند ابتلا به کرونا ویروس در حوزه تحت مدیریت دانشگاه سمنان کاهش نسبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی از مردم خواست باید دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند، از برگزاری دورهمی، تجمعات و مهمانی‌ها جلوگیری کنند، در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند، و دست‌های خود را به طور مرتب بشویند تا روند ابتلا رو به کاهش باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، بیان نمود: در حال حاضر پایگاه سلامت کهنه دژ به صورت ضمیمه در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم تصرت الله دانائی شهرستان سمنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه است و امروز با حضور مقامات استانی پایگاه سلامت غیرضمیمه کهنه دژ در زمینی با مساحت 344/5 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع کلنگ زنی شد.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این پایگاه سلامت برابر با 8420 نفر است، گفت: در این پایگاه سلامت پزشک، مراقب سلامت و روان شناس خدماتی همچون واکسیناسیون، مراقبت های مربوط به مادران باردار، نوزادان، سالمندان، بیماران و... را ارائه می دهند.

وی ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا در این آئین، تصریح کرد: توجه این عزیزان به حوزه سلامت استان سمنان و همراهی این مقامات درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی با این دانشگاه باعث افتخار ماست.

۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899348

دیگر خبرها

  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی