Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤل تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از اضافه شدن 15 سالن ورزشی بسیج به زیرساخت های ورزش استان همدان خبر داد.

سرگرد پاسدار علی رضا کرمی در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان، اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در استان همدان  می توانند ظرفیت قابل  توجهی برای توسعه و گسترش ورزش در بین هیات های ورزشی ایجاد کنند و  تمام ظرفیت ورزش بسیج برای گسترش این امر در اختیار ادارات ورزش  در سطح استان قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : تغییر سبک زندگی و گسترش زندگی  ماشینی و فقر حرکتی در بین احاد جامعه و همچنین شیوع ویروس کرونا  باعث ایجاد ناراحتی ها و بیماری مختلف در سطح جامعه شده است  و ورزش تنها عاملی است که می تواند به تامین سلامت افراد و ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک نماید.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه کنونی عنوان کرد :ورزش پدیده ای است همگانی که با گسترش آن مردم و قشرهای گوناگون یک جامعه از  فواید آن بهره مند می شوند و با توسعه آن در بین اقشار مختلف جامعه ،هزینه های درمانی و دارویی کاهش می یابد.

وی با اشاره به تمایل پایگاه مقاومت بسیج برای گسترش ورزش به خصوص ورزش های همگانی و بومی و محلی عنوان کرد: در استان همدان بیش از یک هزار پایگاه مقاومت خواهر و برادر وجود دارد که  استفاده از ظرفیت انها می تواند تحول عظیمی در ورزش استان همدان ایجاد کند که این امر در همکاری برخی از هیات‌های ورزشی مانند دو و میدانی، تیراندازی، جودو، کاراته، ووشو و ورزش همگانی صورت گرفته است.

سرگرد کرمی عنوان کرد : خوشبختانه با تلاش خوب مسئولین  تربیت بدنی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و همچنین مسئولین تربیت بدنی نواحی و در خواست و استقبال بالای روستایان توانستیم ورزش های  بومی و محلی ،همگانی و پیاده روی های خانوادگی  را در بسیاری از روستاهای استان همدان فعال کنیم.

وی با اشاره به تلاش ورزش بسیج  برای استعدادیابی  در رشته های مختلف بیان کرد :از سال 89 در رشته های جودو ، دو میدانی ،تیر اندازی  ، کاراته  و ووشو فراخوانی های مختلف  استعداد یابی  صورت گرفت که نتایج   آن منجر به کسب عناوین مختلفی آسیایی ، کشوری و استانی توسط ورزشکاران  بسیجی همدان گردید.

سرگرد کرمی در ادامه گفت: برگزاری کلاس ها و دوره های  دانش افزایی و بروز رسانی و ارتقاء  داوران و مربیان بسیجی  از دیگر اقدامات ورزش بسیج در استان بوده است.

وی با اشاره به سالن های چند منظوره 9 دی و رزمی صالحین،  مطرح کرد : در حال حاضر 58 سالن فرهنگی ورزشی سپاه و بسیج در سطح استان همدان وجود دارد ودر راستای ترویج و ترغیب افراد به ورزش فعالیت می کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به بهره برداری از 15 سالن دیگر و اضافه شدن به فضاهای ورزشی استان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا  تعدادی از این سالن‌ها جهت تولید ماسک و جمع اوری کمک های مومنانه مورد استفاده قرار گرفت و در صورت نیاز جهت برگزاری ازمون سراسری در پایان مرداد ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالن ورزشی بسیج استان همدان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • چاق ها، عصرها ورزش کنند
  • ورزش عصرگاهی برای افراد چاق مفیدتر است
  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت