Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم امداد رسانی بدون هیچ گونه آسیبی پرنده را بیرون کشیدند. پرنده پس از تائید سلامتی آن توسط دامپزشک به دامان طبیعت برگشت.
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد،امروزه با تمام نامهربانی هایی که برخی از ما با طبیعت ، پرندگان و حیوانات داریم ، کسانی هستند که دل به حال آنها می سوزانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش ، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، صبح امروز چهارشنبه 22 مرداد خبر از نجات یک قطعه فلامینگو گرفتار شده در فاضلاب شهرستان بویراحمد داد و گفت: یک قطعه پرنده فلامینگوی مهاجر که درلجن تصفیه خانه اتفاقات فاضلاب شهرستان بویراحمد گرفتار شده بود با کمک تیم آتش نشانی و آب و فاضلاب بطور سالم به بیرون کشیده شد .
هاشمی ضمن تشکر از اقدام آتش نشانی و آب و فاضلاب در نجات این گونه مهاجر گفت : پرنده بصورت سالم بیرون کشیده شد و پس از شستشو و ضدعفونی شدن آن توسط تیم های شهرداری و آتش نشانی به مرکز تیمارداری در شهرستان دنا منتقل شد .
وی افزود: پس از تیمارداری چند روزه و تائید سلامت آن توسط دامپزشک، این پرنده بار دیگر به دامان طبیعت باز خواهد گشت .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ نهایتا توسط قایق‌های اعزامی مردم شهر کنارک نجات پیدا کردند.

کد خبر 845394 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام