Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@00:42:50 GMT

امام جمعه تکاب به دلایل شخصی استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۱۶۲

امام جمعه تکاب به دلایل شخصی استعفا داد

بنا به اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام "عیسی برادری" امام جمعه تکاب استعفا داده است.

به گزارش ایرنا، این شورا با تایید این خبر، آورده است: این استعفا به دلایل شخصی و در راستای ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم بوده و به تایید نمایندگی، ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مستعفی تکاب نیز در گفتگو یی در این باره بیان کرد: دلیل اصلی استعفا، رسیدگی به امور شخصی، ادامه تحصیلات حوزوی و انتقاد از شیوه برخورد با مطالبه‌گری‌ها در مورد مشکلات شهرستان تکاب بوده است.

حجت الاسلام عیسی برادری افزود: در مدتی که به عنوان امام جمعه در خدمت اهالی تکاب بودم، همواره تلاش کردم که از این تریبون مقدس، مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات مردم را اعلام کنم، اما احساس می‌کنم به این مطالبات توجه مناسبی نمی‌شود و تلاش‌های ما نیز به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: امیدوارم با پذیرش استعفای من، فرد دیگری با انرژی و انگیزه تازه در سنگر مقدس امام جمعه، رسالت خطیر نشر و ترویج معارف اسلام و قرآن و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام عیسی برادری، با ۴۰ سال سن دارای تحصیلات سطح سه حوزه علمیه است و معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ریاست اداره‌های اوقاف و امور خیریه ارومیه و تکاب را در کارنامه کاری خود دارد.

حجت الاسلام برادری از فروردین سال ۱۳۹۶ امامت جمعه تکاب را بر عهده داشت.

تکاب از شهر‌های جنوبی آذربایجان غربی بوده و در جنوب غرب این استان واقع است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امام جمعه تکاب استعفا آذربایجان غربی حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام که در سالن امام خامنه‌ای مصلی ارومیه برگزار شد، گفت: سهم معین شده در سال جاری برای استان، مقاوم سازی ۲۵۰۰ مسکن روستایی با همکاری ۹ بانک عامل است.

علیرضا مقدم با بیان اینکه تنها ۳۵ درصد از مساکن روستایی آذربایجان غربی مقاوم سازی شده اند افزود: این شاخص در کشور ۵۵ درصد است که بیست درصد از آن فاصله دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن علاوه بر برنامه‌هایی که در حوزه عمران آبادانی روستا‌ها و صدور اسناد مالکیت دارد مهمترین و شاخص فعالیتش در حوزه ساخت مسکن محرومین است با اشاره به همکاری مطلوب بانک‌ها با بنیاد مسکن در جهت مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اظهار کرد: باید تلاش شود مسئله مقاوم سازی مسکن روستایی به ویژه در جنوب استان ترویج یابد چرا که مقاوم سازی در این مناطق کمتر از سایر مناطق استان باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال سهمی که دولت برای استان در بخش ساخت مسکن محرومین در حوزه شهری مشخص کرده یک هزار و ۶۵۰ واحد است که بعد از تامین زمین توسط راه و شهرسازی، عملیات ساخت آن اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۵۰ واحد از این مساکن محرومین در ارومیه و مابقی در شهرستان‌های خوی، سلماس، نقده، مهاباد، میاندوآب، اشنویه و بوکان ساخته می‌شود و بسته‌های حمایتی ویژه‌ای از جمله ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی، ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲درصد و ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از حساب ۱۰۰ امام برای این منظور در نظر گرفته شده است.

مقدم تصریح کرد: تکمیل ۳۸۲ پروژه مسکن محرومین در شهرستان‌های ماکو، بازرگان، مهاباد، اشنویه و میاندوآب در حال پیگیری است که امسال شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

وی یاد آور شد: با برگزاری این همایش بطور رسمی هیأت امنای حساب ۱۰۰ امام و انجمن خیرین مسکن در استان راه‌اندازی می‌شود تا بدین صورت شاهد افزایش کمک‌رسانی به محرومین شهری و روستایی در بخش مسکن باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان