Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:19:12 GMT

مخاطب شناسی؛ شرط موفقیت مدیران در ارائه برنامه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۱۶۵

مخاطب شناسی؛ شرط موفقیت مدیران در ارائه برنامه‌ها

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید در ارائه برنامه‌ها و اقدامات خود، مخاطب شناس بوده و از ظرفیت رسانه‌ها در این زمینه به خوبی استفاده کنند.

ناصر خوش خبر، در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با دو دستور کار پیوست رسانه‌ای برنامه‌های هفته دولت و ایام محرم و صفر برگزار شد، اظهار کرد: نحوه ارائه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که انتظارات مردم از دستگاه‌های اجرایی را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تأکید بر نقش روابط عمومی‌های دستگاه‌ها در این زمینه تصریح کرد: روابط عمومی‌ها مکلفند به محض طرح هرگونه ابهام و پرسش از سوی مخاطبین و جامعه هدف سازمان، نسبت به پاسخگویی اقدام کنند و یک نسخه از گزارش این موضوع را نیز به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از وظایف شورای اطلاع رسانی این است که در خصوص موضوعات مورد نیاز دستگاه‌ها به بحث و رایزنی بپردازد و مدیران موظفند برای استفاده از این ظرفیت، موارد مدنظر خود را به شورای اطلاع رسانی گزارش کنند.

خوش خبر ادامه داد: طرح موضوع در شورای اطلاع رسانی بعد از رصد و بررسی به تدوین ملاحظات رسانه‌ای می‌انجامد تا موضوع برای انتشار در سطح جامعه از طریق رسانه‌ها مهیا شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام هفته دولت تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در این ایام، اقدامات و طرح‌ها و برنامه‌های خود را به گونه‌ای شفاف اطلاع رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه محتوای رسانه‌ای غنی و بدون ابهام می‌تواند در این زمینه مؤثر واقع شود، افزود: اعتقادات را نمی‌توان نادیده گرفت؛ لذا هدف این است که در شرایط موجود مراسم عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده پرشور برگزار شود.

خوش خبر با تأکید بر همزمانی هفته دولت با دهه اول محرم، یادآور شد: به جهت حفظ حرمت ایام محرم و بر اساس سیاست‌های کشور، برنامه‌های ویژه هفته دولت از 29 مرداد تا 6 شهریور اجرا می‌شود.

وی، حضور مدیران در جمع خبرنگاران و در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را از الزامات این ایام برشمرد و گفت: ریز پروژه‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها باید در اختیار شورای اطلاع رسانی قرار گیرد تا رسانه‌ها بدون بتوانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

وی درخصوص نحوه برگزاری مراسم ایام محرم و صفر نیز گفت: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم در این ایام باید از تمام ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هجمه‌های دشمنان برای سوء استفاده از شرایط موجود، خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که با این هجمه‌ها بین مردم و مسئولان فاصله اندازد و تنش ایجاد کند.

خوش خبر ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، تکلیف رسانه‌ها که به نوعی امکان اطلاع رسانی دارند و ظرفیت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در اختیارشان است، این است که از این ظرفیت در تنویر افکار عمومی بهره ببرند.

وی افزود: پیوست رسانه‌ای مسیر را روشن می‌کند تا آسیب‌ها در هر دو زمینه ایام محرم و صفر و هفته دولت به حداقل برسد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اعتقاد همه ما بر این است که همه مراسم ملی و مذهبی باید به نحو شایسته‌ای برگزار شود لذا این موضوع، تکلیفی بر دوش رسانه‌ها، صدا و سیما، مبلغان دینی، اهل قلم و... است تا از ظرفیتی که در اختیار دارند، در این حوزه گام بردارند.

در این جلسه، ضمن تفسیر و تبیین دستورالعمل‌های مربوط به نحوه برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر، بر اطلاع رسانی درست و به موقع در خصوص پروتکل‌های بهداشتی مرتبط تبادل نظر شد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اطلاع رساني امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی شورای اطلاع رسانی ایام محرم و صفر معاون سیاسی برنامه ها دستگاه ها هفته دولت رسانه ای رسانه ها خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند

قناعت استاندار خراسان جنوبی در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محور‌های مواصلاتی در زمینه ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او افزود: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باند‌های دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

قناعت با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باند‌های دوم، محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باند‌های دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باند‌های دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاتر‌ها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید

 انجام ۲۷۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای خراسان جنوبی

او تصریح کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باند‌های دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند‌های دوم و طرح‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین