Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@17:59:30 GMT

اولین کتابخانه عمومی در متروی تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۲۱۰

اولین کتابخانه عمومی در متروی تهران افتتاح شد

تین نیوز

اولین کتابخانه عمومی مترو در جهان در متروی تهران با ۴ هزار جلد کتاب افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی در مترو تهران درباره  افتتاح کتابخانه عمومی در متروی جهان گفت: امروز شاهد افتتاح کتابخانه عمومی در متروی تهران هستیم و طبق تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تهران در ۸ ایستگاه منتخب مترو کتاب راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران در کنار خدمات رسانی به شهروندان اقدام فرهنگی و اجتماعی خوبی در ایستگاه‌های خطوط مترو تهران انجام داده که می‌توان به طرح کتابخانه ای به وسعت یک شهر اشاره کرد.

نوبخت تصریح کرد: این طرح با همکاری یکی از شرکت‌های کسب و کار اینترنتی متشکل از تعدادی از جوانان نخبه کشور شرایطی برای دسترسی رایگان به کتاب‌های الکترونیکی از طریق گوشی‌های هوشمند بود که در ۲۲ ایستگاه منتخب متروی تهران در بهمن  سال ۱۳۹۶ اجرا شد امیدواریم ما به عنوان یک نهاد خدمتگذار مردم، با افتتاح این کتابخانه عمومی بتوانیم در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی به افراد جامعه خدماتی داشته باشیم.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کتابخانه عمومی مترو کتابخانه عمومی در مترو متروی تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟

دریافت 5 MB

تدوین: مهدی رباطی

کد خبر 846746 برچسب‌ها شهرداری مترو تهران مترو

دیگر خبرها

  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت