Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری تصویب شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سجاد رستمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این تسهیلات برای ۵۳ واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان اختصاص یافته است.

رستمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات، زمینه ایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال یکهزار و ۱۰ نفر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تسهیلات مصوب برای طرح‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری از محل تبصره ۱۸، رونق و بازسازی و نوسازی اصناف به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت تأمین و پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: تأمین و پرداخت سریع‌تر تسهیلات مصوب ویژه طرح‌های تولیدی در اولویت کاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی است.

الله‌کرم نصیری افزود: تلاش برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌شمار می‌رود.

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، مشکلات ۱۰ طرح تولیدی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان بررسی و راهکار‌های رفع آن ارائه و تصویب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری تسهیلات به طرح های تولیدی چهارمحال و بختیاری طرح های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور