Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «عیسی فرهادی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، عزاداری ماه محرم امسال باید در فضای باز و در صورت امکان با هماهنگی‌های لازم در محوطه مدارس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

وی به برگزاری تجمع به صورت حداقلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از طبل و سنج و وسایل مشترک در هیات‌های عزاداری نیز ممنوع شده و این موارد به هیات‌های عزاداری ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی اولویت برای برگزاری آیین‌های عزاداری با فضاهای باز است و هیات‌ها نباید در اماکن خاص تجمع کنند. 

وی همچنین ادامه داد: تعطیلی مدارس از اسفند سال گذشته تاثیر به سزایی در کاهش ترددها در حمل‌ونقل عمومی پایتخت داشته بطوریکه ترددها از سه میلیون نفر در روزهای عادی به یک میلیون نفر کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه استان تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و مسئولان نیز استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست را مثلث در امان بودن از این بیماری مهلک قرن معرفی می‌کنند.
محدودیت‌ها و دورکاری ادارات این استان در موج دوم کرونا برای سومین هفته پیاپی تمدید ‌شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان با اشاره به اینکه ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته گفت: مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.


سیدعلی معرک‌نژاد افزود: در نوروز امسال سه پهنه باغ غدیر، گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به ترتیب به عنوان پهنه‌های تفریحی، معنوی و زیارتی اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای فعالیت ستاد سفر تاکنون از سوی گردشگران بوده گفت: مسافران نوروزی شهر اصفهان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از مکان‌های اسکان این کلان‌شهر مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت و نوروزگاه در استان اصفهان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی ایستگاه شترسواری در ایوانکی
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان