Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:03:58 GMT

شدیدترین پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۳۴۸

شدیدترین پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم

ماهوتی از تدوین نخستین شیوه‌نامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمایشگاهی توسط نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد و گفت: این پروتکل‌ها را زمانی تدوین کردیم که وزارت بهداشت، هیچ پروتکل بهداشتی، تدوین و ابلاغ نکرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب ماهوتی» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از سنگ اندازی و کارشکنی برخی مسئولان سابق انتقاد کرد و اظهار داشت: در سال هایی نه چندان دور، رسانه ها از جمله افرادی بودند که در تمامی سختی ها همراه نمایشگاه بودند و بسیاری از پیشرفت ها و افتخارات کنونی نمایشگاه، مرهون تلاش ها و زحمات روزنامه نگاران متخصص، مجرب و متعهد شهر تبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان را از جمله بهترین فعالان این حوزه در سطح کشور برشمرد و ادامه داد: هر از گاهی یک یا دو رسانه در سطح استان، مایل به شیطنت های رسانه ای هستند که این افراد باید بدانند هر گونه مطلب کذب و جهت دار آنان، پسرفت بیشتر استان را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اقبال عمومی جامعه به استفاده از مطالب منتشره در رسانه‌های برخط و فضای مجازی گفت: با توسعه تکنولوژی، بسیاری از رسانه‌های مکتوب و تبلیغات‌های محیط، جای خود را به رسانه‌های امروزی داده‌اند هرچند مطالعه روزنامه و ورق زدن آن، بسیار لذتبخش است.

ماهوتی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه استان ما باید بتواند چندین خبرگزاری و روزنامه سراسری داشته باشد ادامه داد: ده ها سال است در حسرت فعالیت‌های رسانه‌ای فرااستانی و حتی فراملی هستیم اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان، خواه یا ناخواه، اهتمام چندانی به این موضوع نداشته‌اند.

وی با اشاره به استفاده بسیاری از مسئولان از عنوان‌ «اولین‌ها» برای شهر تبریز تصریح کرد: برای «اولین» بودن، باید «اولین» هم ماند. با پز دادن کذایی چیزی به دست نمی آوریم و باید علاوه بر پز دادن به عنوان “اولین ها” برای حفظ عملی این عنوان نیز تلاش کنیم.

وی از آمادگی خود و شرکت نمایشگاه بین المللی تبریز برای حمایت از راه‌اندازی چندین خبرگزاری و روزنامه سراسری خبر داد و گفت: حمایت مالی و سخت‌افزاری از ما و کار تخصصی و در شان تبریز از شما.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در همین راستا عنوان کرد: بیایید علاوه بر داشتن رسانه‌هایی با پنج هزار تا ۲۰۰ هزار مخاطب،رسانه‌هایی با میلیون‌هایی مخاطب تشکیل داده و حتی دامنه فعالیتمان را به تمام کشور توسعه دهیم.

ماهوتی از مجوز کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان به شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز برای برگزاری بیش از ۶۰ نمایشگاه درسال ۹۹ خبر داد و گفت: حفظ سلامتی مردم، اولویت ماست ولی برای جلوگیری از برخی مشکلات اقتصادی در جامعه، نمایشگاه‌های مختلف را با رعایت بهترین و شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی، برگزار می‌کنیم.

وی در همین راستا از تدوین نخستین شیوه‌نامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمایشگاهی توسط نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد و افزود: این پروتکل‌ها را زمانی تدوین کردیم که وزارت بهداشت، هیچ پروتکل بهداشتی، تدوین و ابلاغ نکرده بود.

وی نسبت به حواشی پیش آمده در نمایشگاه تخصصی جهیزیه و تعطیلی یک روزه نمایشگاه ابراز کرد: مجوز لازم برای برگزاری نمایشگاه را از ستاد استانی کرونا گرفته بودیم ‌ولی به احترام یک تماس تلفنی شبانه و تاکید بر تعطیلی، یک روز نمایشگاه را تعطیلکردیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز همچنین با انتقاد شدید از دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: دکتر درستی، معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز، هیچ تماسی با بنده برای تعطیلی نمایشگاه نداشتند و اگر هر شخص دیگری هم چنین درخواستی را از منداشت، ممکن بود بپذیرم یا نپذیرم.

ماهوتی افزود: تعداد مردمی که از سراها و تیمچه‌های مختلف بازار سرپوشیده تبریز بازدید می کنند، بسیار بیشتر از مراجعان نمایشگاه است. مسئولان استانی، زمانی انتظار تعطیلی و لغو برگزاری نمایشگاه‌ها را داشته باشند که بازار را تعطیل کنند هرچند به طور متوسط بیش از ۲۷هزار ماسک در روز در بین بازدیدکنندگان توزیع کرده و تمامی سالن‌های نمایشگاه را هر روز ضدعفونی می‌کنیم.

لغو برگزاری نمایشگاه همه ساله کتاب تبریز، برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون جواهرات و ماشین آلات، خودرو و صنایع وابسته و نمایشگاه رینوتکس از دیگر مطالبی بود که ماهوتی در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نمایشگاه بین المللی تبریز پروتکل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه پروتکل ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است