Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) طی نامه‌ای از رئیس رسانه ملی برای تولید و پخش مسابقه قرآنی ترنم که از شبکه اول سیما پخش می‌شود، تقدیر و تشکر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش تسنیم، سردار محمد‌رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) طی نامه‌ای از رئیس رسانه ملی برای تولید و پخش مسابقه قرآنی ترنم که از شبکه اول سیما پخش می‌شود، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی عسگری
رییس محترم سازمان صدا و سیما

باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد و با احترام، نظر به اینکه در چند هفته اخیر شاهد پخش مسابقه قرآنی جذاب و معنوی ترنم از شبکه یک سیما هستیم که فضاسازی قرآنی و معنوی مناسبی در جامعه و بویژه نوجوانان ایجاد کرده است و باز خوردهای مناسبی در بین مردم و علاقه‌مندان کلام الهی و بویژه نوجوانان عزیز داشته است، جا دارد از اهتمام مسئولان محترم شبکه یک سیما و دست اندرکاران تهیه این مسابقه ویژه قرآنی که با فضاسازی مناسب روحیه ویژه‌ای در نوجوانان جهت انس و ارتباط با قرآن کریم و نیز شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی نوجوان به عموم مردم ایجاد کرده است، تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با حمایت و اهتمام جنابعالی و مدیران محترم شبکه‌ها، زمینه تولید و پخش برنامه‌های تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز قرآنی بیشتر شود و علاوه بر زحماتی که عزیزان شبکه قرآن و معارف سیما می‌کشند که قابل تقدیر نیز هستند، سایر شبکه ها هم در این امر مهم وارد شوند.

سرتیب2 پاسدار محمدرضا یزدی
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی قرآن کریم سپاه محمد رسول الله(ص) بیشتر بخوانید... برگزیدگان نخستین جشنواره قرآنی نور امید معرفی شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزیدگان نخستین جشنواره قرآنی نور امید معرفی شدند واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی قرآن کریم سپاه محمد رسول الله(ص) پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ اخبار تلویزیون| "دورهمی" امشب با یادی از بهنام صفوی و ماه‌چهره خلیلی/ "سرچشمه" عملکرد "انجمن حجتیه" را واکاوی می‌کند ۲ آخرین خبرها از موزه دورهمی در ایستگاه پایانی "دورهمی۴"/ تکلیف ادامه برنامه مدیری چه می‌شود؟ + فیلم ۳ سه روایت خواندنی از «آن سوی مرگ» ۴ محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود ۵ فضیلت و اعمال روز مباهله ۶ نخستین حضور رسانه‌ای "حسن مغنیه" در همایش بین‌المللی فاطمیون ۷ پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس ۸ گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم مهمترین اخبار فرهنگی گزارش تسنیم از حاشیه و متن برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب در ایران آخر هفته تلویزیون همراه با بازگشت اسرا/ "بوی پیراهن یوسف" حاتمی‌کیا به شبکه یک رسید فضیلت و اعمال روز مباهله واکنش‌ها به شیوه‌نامه محرم و حمایت عرب‌خالقی از رئیس سازمان تبلیغات مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی قرآن کریم سپاه محمد رسول الله ص رسانه ملی قرآن کریم سپاه محمد رسول الله ص محمد رسول الله مسابقه قرآنی حضرت محمد رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود

جمع کثیری از رسانه ها و خبرنگاران استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات غرورآفرین موشکی و پهبادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر و تأکید کردند: عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جمع کثیری از رسانه ها و خبرنگاران استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات غرورآفرین موشکی و پهبادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کردند، در این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشکها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادی‌خواهان جهان شد.

این بیانیه ادامه داده است: این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه‌ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان جنایتکار آن بود.

این بیانیه خاطرنشان می‌سازد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی‌نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده‌ ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده و عاجز خواهند بود.

در این بیانیه تصریح شده است: ما اهالی رسانه استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت‌افزایی به آحاد جامعه بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • در باب غافلگیری نمایشی صدا و سیما از حمله به اسرائیل
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم