Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@18:23:51 GMT

سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۳۸۷

سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد

به گزارش جماران؛ سرلشکر سلامی گفت: دشمنان ما بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست ؛ آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

همزمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ 33 روزه و روز مقاومت اسلامی؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولین نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید  قاسم سلیمانی، از این سردار بزرگ آسمانی به عنوان ذخیره جاودان اسلام و مجاهدی که با شهادتش عواطف و احساسات را فراتر از ایران و مرزهای سرزمینی جهان اسلام، در سراسر دنیا به یکدیگر پیوند داد؛ نام برد و اظهار کرد: شهادت این سردار سربلند روح جدیدی از  نشاط و بهجت انقلابی را در کالبد سرزمین‌های اسلامی دمید  و سرافرازی جاودانه را برای انقلاب اسلامی ،نظام ، ملت ایران و سپاه به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پرچم و مشعل فروزانی که توسط حاج قاسم عزیز ما به اهتزاز در آمد بر زمین نخواهد ماند، گفت: امروز در تمامی صحنه های تقابل با دشمنان همچنان روح جهاد جاری است و  مجاهدان در صحن ماندند و دشمنان نیز افسرده و ناامید، تماشاگر صحنه های تحولی هستند که روز به روز به نفع امت اسلامی رقم می‌خورد.

سرلشکر سلامی هنر نیروی قدس سپاه را ارائه فرمول "غلبه عده‌ای کم  بر دشمنان زیاد" و تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن برشمرد و اظهار کرد: شکست دادن ائتلافی از بزرگترین قدرت های مادی تاریخ بشر که به هم پیوسته و در هم تنیده بودند و بر باطلشان متحد بوده و هستند،  اقدامی بزرگ و تحقق وعده های الهی بود که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.

وی جغرافیای انقلاب اسلامی را میدان تقابل دائمی با دشمنان اسلام خواند و اظهار کرد: وجه مشترک تمامی این تقابل ها این بود که یک طرف آن انقلاب اسلامی با میدان‌داری ایران  و یک طرف آن استکبار جهانی به سرکردگی امریکا بوده و گذر زمان نشان داده که انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبرانش، حکمت ، تدبیر و عقل  همواره دست برتر را در این صحنه ها داشته است؛ از سوی دیگر به اذعان نظریه پردازان امریکایی، عامل اصلی شکست امریکا  فقدان حکمت و عقل در نظام راهبری آن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه  فرصت های رشد و قوی شدن ما از میدان جهاد حاصل شده است، گفت: ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدان های واقعی تقابل استخراج کردیم و  نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت.

وی افزود: بزرگترین کارکرد نیروی قدس سپاه علاوه بر پیروزی های ملموس  برابر دشمنان سفاک و تا بن دندان مسلح و آزاد سازی سرزمین های اسلامی از چنگال اشغالگران،دمیدن روح حیات به مفهوم جهاد و انتقال معنای آن در میان ملل و جوانان جهان اسلام بود.

سرلشکر سلامی  اولین استطاعت برای قدرت را تفکر پیرامون ساخت قدرت توصیف و تصریح کرد: بدون برخورداری از قدرت نمی توان در میادین مختلف با دشمن جنگید و آنان را متوقف کرد ؛هنر نیروی قدس سپاه " میلاد قدرت" بوده و به فضل الهی برای همیشه باقی است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان آمده بودند تا اضلاع قدرت در جهان اسلام را تغییر دهند، دولت سازی کنند  و همه چیز را از آن خود کنند؛ اما محصول  تلاش‌های مذبوحانه آنان جز اقتصادی فرسوده، قدرت نظامی ناکارآمد و ناامید و از دست رفتن هیبت و شاکله سیاسی خودساخته  نبود.

فرمانده کل سپاه در پایان با گرامیداشت سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه  برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و تجلیل از حماسه سازی های تاریخ ساز رزمندگان مقاومت اسلامی و اظهار امیدواری نسبت به عبور عزتمندانه ملت مقاوم لبنان از مشکلات و مسائل جاری ؛ با پاسداشت مجاهدت های سید الشهدای مقاومت و تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم  موجب تضاعف قدرت جهاد نزد جوانان جهان اسلام شده است ، گفت:  دشمنان ما  بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست ؛ آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

اخبار مرتبط سردار سلامی: پاسخ ما به ترور سردار سلیمانی قدرت ما را نشان داد سردار سلامی: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران هم از امت اسلامی دفاع می‌کنیم تقدیر «سردار سلامی» از سپاه قدس گیلان در زمینه مبارزه با کرونا سردار سلامی: ویروس کرونا ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد سردار سلامی: ملت ایران در 22 بهمن ثابت کردند که مسیر انقلاب را با قدرت ادامه می‌دهند سردار سلامی: برای جلوگیری از وقوع جنگ، راهی جز قوی شدن نداریم سردار سلامی در واکنش به تهدید آمریکا: جان هیچ یک از فرماندهان آنها در امان نخواهد بود سردار سلامی: ایران امن و مستقل درحال پیشرفت است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رژیم صهیونیستی سردار سلامی سردار سلیمانی نیروی قدس سپاه سپاه پاسداران انقلاب سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی سرلشکر سلامی سردار سلامی جهان اسلام حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور و جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و نیز ارتقا توان نظامی به‌ویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دوراندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقای تجهیزات به‍روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قوی بودن در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی موجب افزایش بازدارندگی و مقبولیت بین‌المللی کشورمان می‌شود، بیان داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که توانمند بودن و ارتقاء دستاورد‌ها مطابق با فناوری روز، موجب می‌شود که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند و با قطع وابستگی به خارج از کشور بتوانیم شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و ... کوتاه می‌کند.

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است