Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:39:23 GMT

نگاهی به خبرهای کوتاه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۵۰۰

نگاهی به خبرهای کوتاه هرمزگان

راه اندازی نخستین هنرستان تربیت بدنی در شرق هرمزگان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش  هرمزگان از راه اندازی نخستین هنرستان تربیت بدنی پسرانه در شرق استان خبر داد.
 محمد قویدل افزود: همه ابزار لازم برای تاسیس هنرستان فنی و حرفه‌ای تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در شهرستان میناب وجود دارد.
وی بیان داشت: هنرستان‌های تربیت بدنی به صورت حرفه‌ای دیپلم رسمی ورزش به هنرجویان داده و این مجموعه با هدف توسعه ورزش حرفه‌ای و علمی تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزش متوسطه هرمزگان ادامه داد: با راه اندازی این هنرستان در شرق استان، در سال تحصیلی( ۱۴۰۰-۹۹) در هر سه قطب استان هرمزگان هنرستان تربیت بدنی پسرانه داریم.
وی بیان داشت: ایجاد و راه اندازی هنرستان‌های تخصصی تربیت بدنی در ارتقا سلامت جسمانی دانش آموزان بسیار تأثیرگذار است.

کشف بیش از ۱۶ میلیارد ریال تجهیرات پزشکی قاچاق در بستک

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع تجهیزات پزشکی وبهداشتی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در شهرستان بستک خبر داد. 
 سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پاسگاه مهران بستک با انجام کار اطلاعاتی از جابجایی کالای پزشکی قاچاق توسط یک دستگاه خودروی سواری مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با پایش و رصد خودروهای عبوری، خودروی سواری یادشده را شناسایی و آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.
سردار جعفری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۵دستگاه آدابتور ، ۲ستگاه لیزر ، ۲دستگاه مانیتور، یک دستگاه منبع نور، یک دستگاه بیهوشی، ۲ دستگاه سونوگرافی، ۲ دستگاه سیرکولیشن متعلق به دستگاه بیهوشی، ۸۷دستگاه انواع تجهیزات پزشکی و ۷۷۹ قلم لوازم آرایشی وبهداشتی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

۸۲ میلیون ریال کمک مومنانه به خانواده زندانیان نیازمند هرمزگان پرداخت شد
رییس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های هرمزگان گفت: در مرحله دوم طرح کمک‌های مومنانه مبلغ ۸۲ میلیون ریال به خانواده زندانیانِ آسیب دیده از بیماری کرونا در استان پرداخت شده است.
نوید قنواتی افزود: در این مدت در چندین مرحله نیز کمک‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن و حبوبات به خانواده زندانیان نیازمند اعطا شده است.

۱۹۳ پرونده تخلف صنفی در سیریک تشکیل شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیریک گفت: در چهارماهه نخست امسال از ۲هزار و ۹۳۱ واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شد که ۱۹۳مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف شد.
محمد کریمی، ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده را بیش از ۳۲۸میلیون ریال اعلام کرد و افزود: درج نشدن قیمت و گرانفروشی بیشترین موارد تخلف این پرونده هاست.
وی بیان داشت: همچنین تاکنون ۶۲ مورد گشت مشترک صنعت، معدن و تجارت سیریک با دستگاه‌های متول انجام ‌شده است.

انواع لوازم خانگی قاچاق در بندرلنگه کشف شد

فرمانده انتظامی بندرلنگه گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان تعداد چهار دستگاه یخچال و چهار دستگاه کولر ایستاده خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد. 
سرهنگ مهراب کاظمی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه مغویه  بندر لنگه حین گشت زنی در نوار ساحلی روستای بستانه شهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک و خودرو را متوقف کرد.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون یخچال و کولر بدون مجوز کشف شد، بیان داشت: یک متهم در این ربطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف کامیون با طعم شیرخشک قاچاق در جاسک

فرمانده انتظامی جاسک از کشف ۲۵ تن شیر خشک قاچاق ازیک دستگاه تریلی به ارزش پنح میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ عباس قاسمی با اعلام این خبر افزود: ماموران ایستگاه بازرسی لیردف شهرستان جاسک، حین کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از تریلر ۲۵ تن شیر خشک قاچاق و بدون مجوز حمل را کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.
قاسمی گفت: محموله کشف شده به پلیس مبارزه با کالای قاچاق جاسک منتقل شد.

برچسب‌ها بسته خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان بسته خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان فرمانده انتظامی تربیت بدنی راه اندازی یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در نتیجه اقدام به‌موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین‌المللی فعال در حوزه قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین‌آلات سنگین و دستگاه‌های راه‌سازی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و برای دو نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند، اعلان قرمز صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی قاچاق توقیف شده‌اند و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به‌کارگیری آن‌ها مشخص شده است که به‌زودی توقیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: ارزش مالی ماشین‌آلات راه‌سازی کشف شده بیش از پنج هزار میلیارد تومان است.

قهرمانی یادآور شد: قاچاقچیان در تمام مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی موجب شده است که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی در خصوص پیشگیری و مقابله با انواع جرایم محقق شود.

کد خبر 739695

دیگر خبرها

  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان