Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@18:05:22 GMT

مهران مدیری سرانجام تکلیف «موزه دورهمی» را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۵۶۰

ساعت24-مهران مدیری اعلام کرد به دلیل وضعیت خاصی که به دلیل شیوع کرونا به وجود آمده است، «موزه دورهمی» به صورت مجازی برگزار خواهد شد

مهران مدیری تهیه‌کننده و مجری «دورهمی» در ادامه به سرنوشت وعده چندبار به تأخیر افتاده برگزاری موزه دورهمی اشاره کرد و گفت: مدت زیادی است که قرار است ما موزه دورهمی را به حراج بگذاریم و عواید آن را به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که خیلی از هنرمندانی که در برنامه شرکت کردند، هدایای خود را به موزه اهدا نکردند، بارها برگزاری این موزه به تعویق افتاد. تصمیم نهایی این بود که در سری چهارم این حراج برگزار شود، اما بازهم موضوع مصادف به ماجرای کرونا شد و به همین دلیل بازهم اجرایی نشد.

مهران مدیری افزود: به همین دلیل از آنجایی که نمی‌دانیم این مرض وحشتناک چه زمانی دست از سر ما برمی‌دارد، تصمیم گرفتیم موزه دورهمی را به صورت مجازی برگزاری کنیم. به این صورت که کلیه عکس‌ها و هدایای اهدا شده به موزه دورهمی با مشخصات کامل اعم از فرد اهداکننده و تاریخ اهدا، در سایت رسمی شبکه نسیم بارگذاری می‌شود. خواهش می‌کنم از صاحبان برندها، کسانی که وضع مالی خوبی دارند، نهادها و ارگان‌ها از این آثار بازدید کنند. این موزه با کلیه هدایا به‌صورت یکجا به یک فرد یا نهاد فروخته خواهد شد. در شروع سری پنجم دورهمی اعلام خواهیم کرد، چه کسی یا چه کسانی این موزه را خریداری کرده‌اند و چک آن را با حضور دستگاه‌های نظارتی تقدیم به دوستان هلال احمر خواهیم کرد. به اقتضای شرایط دو ماه دیگر این مبلغ برای یک خیریه بزرگ در کشور هزینه خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهران مدیری موزه دورهمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر زنبور عسل در افزایش محصولات باغی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اهمیت گرده‌افشانی بادام به طوری است که درصد فراوانی از گرده‌افشانی توسط زنبور عسل صورت می‌گیرد و این موضوع اهمیت این حشره را در توسعه و تولیدات باغبانی مشخص می‌کند.

سید عباس میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در مجموع ۲۸ هزار کلنی زنبور عسل در سطح استان مستقر است و تولیدات زنبور عسل در سال ۱۴۰۲ از جمله حدود دوهزار و ۵۰۰ تن عسل، حدود ۷۶ تن ژل رویال، ۱۵ تن گرده و ۷۲ تن موم به ارزش ریالی حدود ۵ میلیارد ریال بود.

وی افزود: براساس سرشماری زنبورستان‌ها در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ هزار نفر در این حوزه فعالیت می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت زنبور عسل در گرده‌افشانی باغات، خصوصاً بادام در شهرستان بن و سامان تعداد ۲۴ زنبورستان با ظرفیت حدود شش هزار و ۲۱۰ کلنی در سطح باغات مستقر شد.

میراحمدی ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اهمیت گرده‌افشانی بادام به طوری است که درصد فراوانی از گرده‌افشانی توسط زنبور عسل صورت می‌گیرد و این موضوع اهمیت این حشره را در توسعه و تولیدات باغبانی مشخص می‌کند.

کد خبر 739534

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • تاثیر زنبور عسل در افزایش محصولات باغی
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود