Web Analytics Made Easy - Statcounter

ﺳﯿﻨﻤﺎﯼ ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻭ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺭﻭﺡ‌ ﺍﻟﻠﻪ ﻧﯿﮑﭙﺎ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﻣﺪﺍل‌آور ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ در المپیک فیلم ﻣﯽﺳﺎﺯﺩ.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ﺍﺩﯼ ‌ﺁﺭﯾﺎ، ﻓﯿﻠﻢﺳﺎﺯ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎﯾﯽ که قرار است این فیلم را بسازد می‌گوید ﮐﻪ با علاقه بسیاری این فیلم را خواهم ساخت، این ﭼﻬﺎﺭﻣﯿﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺍﻭ ﺩﺭ ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معتقد است که این فیلم برای جوﺍﻧﺎﻥ ﺍﻟﻬﺎﻡ ﺑﺨﺶ خواهد بود و قرار است این فیلم در ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ آﻣﺮﯾﮑﺎ، ﻫﻨﺪ، استرالیا ﻭ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺛﺒﺖ فیلمبرداری خواهد شد.

ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢﺳﺎﺯ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎﯾﯽ ادامه داد که ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﮎ ﺑﻬﺘﺮ از ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻭ ﻣﺒﺎﺭﺯﺍﺕ ﺭﻭﺡالله ﻧﯿﮑﭙﺎ، ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺩﺍﺭم ﻭﺭﺯﺵ ﺗﮑﻮﺍﻧﺪﻭ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯم و مدتی است با ﻣﺮﺑﯿﺎﻥ ﻧﯿﮑﭙﺎ تمرین کنم.

روح ﺍﻟﻠﻪ ﻧﯿﮑﭙﺎ تکواندو کار افغانستانی است که ﺩﺭ ﺑﺎﺯﯼﻫﺎﯼ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺳﺎﻝ ۲۰۰۸ پکن ﻭ ۲۰۱۲ ﻟﻨﺪﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﺩﻭ ﻣﺪﺍﻝ ﺑﺮﻧﺰ شد ﻭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﻓﻐﺎﻥ‌ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻣﻠﯽ شناخته می‌شود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته به مناسبت سالگرد درگذشت یکی از چهره‌های رسانه‌ای دیداری نمادین میان تیم رسانه و جمعی از ستارگان اسبق فوتبال ایران در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که در نهایت یاران عادل فردوسی پور این مسابقه را با ۴ گل به سود خود خاتمه دادند.

در گزارش اطلاعات آنلاین آمده است: حضور چهره هایی، چون کریم باقری، محمد خاکپور، پرویز برومند، مهدی پاشازاده و ... بر جذابیت این بازی افزوده بود و از سوی دیگر حضور عادل فردوسی پور در این دیدار و در مقابل این نفرات جالب توجه بود.

اما روز گذشته برگزارکنندگان مسابقه از همان ابتدا منتظر علی دایی بودند و حتی تا اواسط بازی این انتظار ادامه داشت که دایی نیامد.

دایی که به برگزارکنندگان بازی قول حضور داده بود و حتی گفته می‌شد که عادل فردوسی پور که ارتباط خوبی با این چهره دارد نیز از دایی خواسته تا در این مسابقه حاضر شود که در آخرین دقایق به دلیل کاری که برایش پیش آمده بود موفق به حضور نشد.

بی شک حضور دایی در کنار ستارگان دیروز فوتبال ایران و تقابل او در زمین با فردوسی پور می‌توانست جذابیت‌های این مسابقه نمادین را بیشتر کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897002

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده ماجرای انفجار در اصفهان چه بود؟
  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد