Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@14:57:27 GMT

تمدید دورکاری کارکنان ادارات پایتخت تا پایان مرداد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۶۶۴

خرداد: استاندار تهران درباره محدودیت‌ها و آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در پایتخت به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.
به گزارش خرداد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به وضعیت قرمز استان تهران در زمینه شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به ناپایدار بودن شرایط استان تهران به لحاظ بیماری کرونا، مقرر شد تمام محدودیت‌ها از جمله دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا پایان مرداد ماه تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طرح ترافیک هم در پایتخت تا پایان مرداد ماه به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.
استاندار تهران تأکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، ورزش‌های پربرخورد همچنان تعطیل هستند.
به گفته محسنی بندپی ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات بالای ۱۰ نفر نیز تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.
گفتنی است؛ محدودیت‌ها و دورکاری ادارات استان تهران در موج دوم کرونا برای سومین هفته پیاپی تمدید شد. برچسب ها: پایتخت ، دورکاری

منبع: خرداد

کلیدواژه: پایتخت دورکاری تا پایان مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان امسال چندین کار بزرگ برای انجام دادن دارد، هم در وروی ها و هم در خروجی ها. 

در فهرست رئال 6 بازیکن دیده می شوند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید: لوکا مودریچ، تونی کروس، لوکاس واسکز، ناچو، کپا و خوسلو. از بین همه آنها، مطمئناً کپا پس از دوره قرضی خود به چلسی بازخواهد گشت ولی وضعیت بقیه مبهم است. اگرچه باشگاه می خواهد با لونین، تونی کروس و لوکاس واسکز ادامه دهد اما هنوز خبری از تمدید قراردادشان نیست.

به نظر می رسد که ستاره آلمانی به تمدید نزدیکتر است، اما با لوکاس و لونین هنوز چیزی واضح نیست. باشگاه و آنچلوتی برای لوکاس  ارزش زیادی قائلند. رئال مادرید معتقد است که تمدید با بازیکن 32 ساله گالیسیایی ضروری و فوری است و به زودی مذاکرات جدی خواهد شد. در واقع بعد از درخشش لوکاس برابر سیتی و بارسا، تردیدها از بین رفت.

اگر لوکاس واسکز یکی از اولویت های تمدید رئال مادرید است، در مورد لونین نیز شرایط مشابه است. قرارداد دروازه بان 25 ساله اوکراینی در سال 2025 به پایان می رسد اما مدیران رئال می خواهند به زودی آن را تمدید کنند.

برای دستیابی به این مهم، رئال باید مذاکرات را با ژرژ مندس، ایجنت جدید لونین، ادامه دهد. کار سختی نیست ولی همچنان باید منتظر ماند.

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس