Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:35:46 GMT

آزمون تفسیر قرآن ۲۴ مرداد در فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۶۷۶

آزمون تفسیر قرآن ۲۴ مرداد در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری آزمون تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این آزمون فردا، ۲۴ مردادماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سید امیرعباس جلالی پنج‌شنبه ۲۳ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران، زمان برگزاری این آزمون را ساعت ۹:۳۰ صبح اعلام کرد و گفت: این آزمون دارای ۴۰ سؤال تستی و ۲ سؤال تشریحی است و متسابقان ۵۰ دقیقه مهلت پاسخ‌گویی به سؤالات را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مرحله استانی آزمون تفسیر عمومی قرآن از مسابقات سراسری قرآن اوقاف است، گفت: زمان برگزاری مرحله کشوری نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اظهار کرد: این آزمون در ۷ منطقه استان فارس و با مشارکت ۲۰۰ نفر برگزار خواهد شد که از این تعداد ۱۵۰ نفر بانو و ۵۰ نفر آقایان هستند.

او ادامه داد: این آزمون در شهرستان شیراز در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) با مشارکت ۶۵ نفر، گراش در دارالقرآن فاطمیون با مشارکت ۴۰ نفر، فسا در حرم مطهر امامزاده شاهزاده قاسم(ع) با مشارکت ۳۳ نفر، کازرون در اداره اوقاف با مشارکت ۲۳ نفر، آباده در دارالقرآن نور با مشارکت ۱۴ نفر، ممسنی در بیت‌الاحزان با مشارکت ۱۴ نفر و استهبان در حرم امامزاده پیرمراد(ع) با مشارکت ۱۱ نفر برگزار خواهد شد.

جلالی یادآور شد: منبع آزمون تفسیر عمومی قرآن در مرحله استانی در این دوره از مسابقات از سوره مریم تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی انتخاب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اداره اوقاف استان فارس بیت الاحزان آيت الله العظمي مکارم شيرازي آزمون تفسیر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با مشارکت جمعی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی افزود: کتابت قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه کتاب علوم قرآنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین    محفل قرآن و عترت «نسیم رحمت» با حضور صمد محمدپور، قاری بین‌المللی در حال برگزاری است.

معصومی گفت: نخستین نمایشگاه و فروش کتب قرآنی با حضور ناشران در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برپا شد که فروش کتب قرآنی در این نمایشگاه شامل تخفیف ۴۰ درصدی بود.

 

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • تعاونی اشتغال و تولید در سازمان‌های فارس تشکیل می‌شود
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۱۸+صوت