Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از عرضه سوخت با استاندارد یورو 4 برای اتوبوس های درون شهری همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امین روستایی با اشاره به الودگی سیستم حمل و نقل عمومی و همچنین خودروهای سواری به عنوان عمده ترین علل آلودگی هوا درکشور و ضرورت تأمین و توزیع سوخت با کیفیت جهت کاهش آلودگی هوا، گفت: بنابر رسالت ارایه خدمات مطلوب به هم‌وطنان و تأکیدهای مدیریت ارشد استان، به همت مسئولین و کارکنان خدمت‌گزار منطقه، از اوایل مردادماه جاری سوخت ناوگان اتوبوس‌رانی داخل شهر یورو4 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری همه جانبه شهرداری در تخصیص مکان و تأمین تجهیزات لازم، زیرساخت مناسب فنی و الکترونیک توزیع نفتگاز(GAS OIL) با کیفیت و استاندارد جهانی یورو4 به وسایل نقلیه عمومی جابه‌جایی مسافر در شهر آماده و راه‌اندازی شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه بنزین یورو 4 با اکتان بالای 91 از ابتدای سال جاری در سراسر جایگاه‌های سوخت رسانی استان توزیع می شود، اذعان داشت: حفظ سلامت محیط زیست جامعه و تلاش در تعدیل آلاینده های هوا همواره از جمله دغدغه های مدیریت کلان شرکت ملی پخش و حساسیت های این شرکت در قبال مسئولیت اجتماعی خود بوده است.

وی تصریح کرد: اکنون نفتگاز توزیعی در جایگاه پایانه بزرگ مسافربری همدان، جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر در رینگ دوم شهر همدان و همچنین پمپ بنزین‌های محورهای اصلی کوریدور ترانزیت اتصال دهنده شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از نوع یورو4 است.

مدیر پخش منطقه همدان اظهار امیدواری کرد: به تدریج تلاش ها به سمت و سوی تجهیز سایر جایگاه‌ها به امکانات ضروری و استانداردسازی شرایط ذخیره سازی و عرضه این سوخت ارزشمند درحال انجام است تا نقش این منطقه در داشتن هوای پاک تاریخ و تمدن ایران زمین پررنگ بماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امین روستایی سوخت یورو4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است

علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز  است و نسبت به قانونی که  پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان  مصرف سوخت ،بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها  و براساس بار است و با توجه به آنکه  مقرر شده است  ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت