Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از تشدید نظارت بر توزیع سوخت در شبکه تعاون روستایی استان خبرداد.

هدایت الله رحیمی با اشاره به اینکه شبکه تعاون روستایی استان فارس در امر سوخت رسانی به اعضاء و بخش کشاورزی استان فارس سهم عمده و نقش بسزایی دارد، افزود: شبکه تعاون روستایی استان فارس در امر نظارت برفرآیند توزیع سوخت بخصوص نفت گاز جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس، او خاطر نشان کرد: نظارت بر فرآیند توزیع سوخت به 30 اداره تابعه ابلاغ و تاکید شده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع سوخت خارج از روند قانونی، برخورد قاطع با شخص متخلف انجام خواهد گرفت.

رحیمی بیان کرد: براساس مصوبه کمیسیون قاچاق استان در صورت اعلام تخلف توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در هریک از فروشندگی‌ها، بدون پذیرش هیچ گونه بهانه ای فروشنده از شبکه اخراج می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فارس تعاون روستایی شبکه تعاون روستایی توزیع سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام با اشاره به خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی گفت: امسال هیچ مشکلی برای جمع‌آوری، خرید و حمل و تحویل محصول کُلزا به کارخانجات روغن‌کشی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تولید و خرید این محصول در شهرستان مهران به نسبت سال گذشته به بیش از دوبرابر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام، حمیدرضا شکری اظهار کرد: در شهرستان مهران تاکنون ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان توسط تعاونی روستایی شهرستان، در انبار ۲۰۰۰ تنی این مرکز خریداری شده است و حداکثر تا ۴۸ آینده به کارخانجات طرف قرارداد حمل می‌شود.

وی افزود: در شرایط موجود به دلیل رطوبت بالا در بعضی مزارع کشت کلزا در این شهرستان، برداشت این محصول به صورت موقت متوقف شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال هیچ مشکلی برای جمع‌آوری، خرید و حمل و تحویل محصول کُلزا به کارخانجات روغن‌کشی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تولید و خرید این محصول در شهرستان مهران به نسبت سال گذشته به بیش از دوبرابر برسد.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام به اتفاق رئیس اداره بازرگانی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهران و اتحادیه تعاون روستایی استان از مراکز خرید دانه‌های روغنی در شهرک اسلامیه مهران بازدید کردند و در جریان روند برداشت، حمل و نمونه‌گیری کمی و کیفی این محصول قرار گرفتند.

کد خبر 744385

دیگر خبرها

  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • عملیات موشکی و پهبادی ایران اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بود
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • تشکیل شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است